Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Γυναίκα δούλευε 110 ώρες την εβδομάδα σε 4 δουλείες για να ταξιδέψει όλο τον κόσμο.

Η ιστορία της ζωής μου ήταν πολύ απλή μέχρι την στιγμή που αποφάσισα, ότι ήθελα να ταξιδέψω. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Λιθουανία και μετά πήγα για σπουδές στο Λονδίνο. Μετά την αποφοίτησή μου εργάστηκα για έναν χρόνο στον χώρο της μόδας από τον οποίο έφυγα, γιατί ένιωθα ότι κάτι έλειπε από την ζωή μου. Όταν γνώρισα το αγόρι μου ήμασταν φίλοι για μεγάλο διάστημα και από τότε θυμάμαι, ότι ονειρευόταν να ταξιδέψει. Μου άρεσε αυτή η ιδέα και έτσι πολύ σύντομα άρχισα να σχεδιάζω τα ταξίδια μας. Εκείνος είχε ήδη κάποιες οικονομίες, αλλά εγώ δεν είχα πολύ χρόνο. Είχα μόλις 4 μήνες μπροστά μου για να ξεκινήσω να μαζεύω χρήματα. Ξεκίνησα να κάνω 4 δουλειές για να μαζέψω χρήματα και πολλές φορές δούλευα έως και 110 ώρες την εβδομάδα. Ήταν πραγματικά μια κόλαση, αλλά τελικά άξιζε τον κόπο. Έτρωγα μόνο στην δουλειά, αφού δεν είχα κανένα ρεπό. Μετά άρχισα να νοικιάζω το δωμάτιό μου και κοιμόμουν συχνά στον καναπέ του φίλου μου. Φύγαμε από την Αγγλία απόλυτα ενθουσιασμένοι. Πήρα την φωτογραφική μου μηχανή και ήμουν αποφασισμένη να απαθανατίσω όλη την ομορφιά που θα έβρισκα μπροστά μου. Έμαθα και στο αγόρι μου την τέχνη της φωτογραφίας και μέχρι σήμερα έχει εξελιχθεί πάρα πολύ. Αποφασίσαμε να πιάσουμε δουλειά κατά την διάρκεια του ταξιδιού μας και να μείνουμε σε ένα μέρος λίγο παραπάνω. Μας προσέφεραν μια διευθυντική θέση σε ένα θέρετρο στο νησί Koh Rong στην Καμπότζη. Μέχρι εκείνη την στιγμή ζούσαμε στην παραλία και σχεδιάζαμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας τον Μάρτιο. Ταξιδεύαμε με μια μηχανή, που πραγματικά είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ταξιδέψετε.
#1 Παλιό Μπαγκάν, Μιανμάρ. Ονειρευόμουν πολύ καιρό να επισκεφθώ αυτό το μέρος. Η πιο ωραία ώρα είναι στην ανατολή και την δύση του ηλίου. 

#2 Μαρακές, Μαρόκο. Το ξενοδοχείο Μamounia έχει καταπληκτική αρχιτεκτονική. 

#3 Παραλία Otres, Καμπότζη. 

#4 Μέσα στην ζούγκλα του Koh Rong Samloen στην Καμπότζη. 

#5 Νωρίς το πρωί στο νησί Koh Rong μαζί με τον αγαπημένο μου σκύλο. 

#6 Taghazout, Μαρόκο. Εκείνη την εποχή περνούσαμε τις μέρες μας δίπλα στην φωτιά. 

#7 Taghazout, Μαρόκο. Πρωινή θέα από την σουίτα μας. 

#8 Μαρακές, Μαρόκο. Ένα από τα πιο ωραία ξενοδοχεία που υπάρχουν. Θα νιώσετε σαν πασάδες. 

#9 Ηλιοβασίλεμα στο Μαρακές, Μαρόκο. 

#10 Koh Rong Samloem, Καμπότζη. 

# 11 Koh Rong, Καμπότζη. Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε την περίοδο των Χριστουγέννων. Ο σκύλος μας ακολουθούσε παντού. 

#12 Δείπνο στην παραλία, Καμπότζη. 

#13 Γιανγκόν, Μιανμάρ. Πολυσύχναστοι δρόμοι με χρυσά στοιχεία όπου και αν κοιτάξετε. 

#14 Κάπου ανάμεσα στο Koh Rong και στο Koh Rong Samloem, Καμπότζη. 

#15 Koh Rong, Καμπότζη. Η ζωή στο νησί είναι γεμάτη ηλιοβασιλέματα, ανατολές ηλίου και χωρίς πολλές ανησυχίες. 

#16 Παραλία Otres, Καμπότζη. 

#17 Τελευταία μέρα στο Imlil. Πηγαίνοντας στην παραλία για να πιάσουμε μερικά κύματα. 

#18 Ναός του 9ου αιώνα. 

#19 Τροπικοί ρυθμοί. 

#20 Μαρακές, Μαρόκο. 

#21 Koh Rong Samloem, Καμπότζη. Σίγουρα, από τις καλύτερες αναμνήσεις κάμπινγκ. 

#22 Koh Rong Samloem, Καμπότζη, μέσα Δεκεμβρίου. 

#23 Τα χρώματα της ανατολής και της δύσης του ηλίου είναι μαγευτικά. 

#24 Koh Rong Samloem, Καμπότζη. 

#25 Παραλία Otres, Καμπότζη. 

#26 Ανακαλύπτοντας καινούργια, εξωτικά μέρη κάθε μέρα. 

#27 Εξερευνώντας κρυφές σπηλιές και απολαμβάνοντας τον ήχο του ωκεανού. 

#28 Γευστικός τρόπος για να ξεκινήσεις το πρωινό σου. 

#29 Siem Reap, Καμπότζη. Περπατήσαμε για περίπου μία ώρα για να δούμε αυτή την αψίδα στην μέση της ζούγκλας. 

Πηγή: εδώ

4 σχόλια:

  1. Εμ, τι νομίζατε; Τα ταξίδια θέλουν θυσίες!!! Φιλιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η απόδειξη ότι όταν θες κάτι, υπάρχουν λύσεις.
    Δεν υπάρχει κάτι ωραιότερο από το να ταξιδεύεις τον κόσμο.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!