Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Με διάθεση Χριστουγέννων

Απόψε κάνοντας μια μικρή βόλτα στην blogoγειτονιά
Βλέπω στην γλυκιά μας την Μαρίνα, μια πρόταση για ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη
Γύρισα λοιπόν πίσω στα προπέρσινα τεφτέρια
Δηλαδή σωστή ανασκαφή...χαχαχαχαχα
Έψαχνα να βρω πως πήγε εκείνο το γράμμα που είχα γράψει ;)
Ζήτησα πολλά είναι η αλήθεια
Ήρθαν όμως...καλά όχι όλα....
Θα έλεγα....τα πιο σημαντικά!!
Ίσως λοιπόν για φέτος άγιε μου Βασίλη να έφερνες εκείνη την φωτογραφική που λέγαμε...χαχαχαχα
Κατά τα άλλα θα ήθελα να φροντίσεις όλοι οι αγαπημένοι μου να έχουν την υγεία τους
Λέω να μην σε ζαλίσω με πολλά φέτος, ακόμη κι αν δεν τα καταφέρεις με την μηχανή φρόντισε να ζήσω κι αυτή την χρονιά που έρχεται υπέροχες στιγμές...
Μην ανησυχείς για την αποτύπωση, θα τις κρατήσω χαραγμένες στην μνήμη μου
Ντάξει, θα βοηθήσει λιγάκι και το κινητό...
Ξέρεις εσύ ;)
Όφου...αυτά από μένα
Πάμε τώρα να το κλείσουμε κάπως όμορφα :D
Ράντεβου και πάλι του χρόνου
Σίγουρα βέβαια δεν το υπόσχομαι, το ελπίζω όμως
Τέλος πάντων, ήθελα να σ'ευχαριστήσω για όσα μου χάρισες
Υποθέτω πως και φέτος θα συνεννοηθούμε
Φυσικά φρόντισα να είμαι καλό κορίτσι
Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι!
Ψύχρα έβγαλε....σε χαιρετώ
Ωραιοζήλη!

10 σχόλια:

  1. Ωραιοζήλη μου τι όμορφο το γράμμα σου!
    Εύχομαι να σου την φέρει τη φωτογραφική ο Santa καθώς κι υγεία και ευτυχία για εσένα και τους αγαπημένους σου.
    Καλές γιορτές, με χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν νομίζω, για πλάκα το έγραψα...!
      Καλές γιορτές και σε σένα Μαρίνα μου, τα καλύτερα σου εύχομαι με πολλά δώρα ;)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και πολύ ανθρώπινο.
    Να έχεις καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες σου ο Άγιος Βασίλης Ωραιοζηλη μου!Καλο μηνα και καλές γιορτές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου, εσύ με καταλαβαίνεις για τις φώτο, αν και δεν έχω κάποιο ιδαίτερο ταλέντο...χαχαχαχα
      Και σε σένα τα καλύτερα εύχομαι...καλά Χριστούγεννα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!