Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

#28 Ησυχία (quiet)

Η ησυχία της νύχτας...

10 σχόλια:

  1. Που μπορεί να είναι είτε εκκωφαντική είτε μαγική!
    (Η φωτογραφία απίθανη!)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...Είναι από τις στιγμές που με ηρεμούν!!
      Σσσσσσμουτς πολλά συριανακι μου :))

      Διαγραφή
  2. Στο μαύρο μαζεύεται ό,τι η μέρα μας χάρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει μια μαγεία η ησυχία της νύχτας και καμιά φορά μπορεί να σου πει τόσα πολλά.
    Όμορφη ημέρα να έχεις Ωραιοζήλη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μου αρεσουν πολυ αυτες οι σιωπες της νυχτας που κρυβουν τόσα πολλά...!
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  4. Όταν είμαι στην επαρχία, η ησυχία της νύχτας με ηρεμεί, με χαλαρώνει..αντίθετα στην Αθήνα μπορώ να πω ότι με αγριεύει..η φωτογραφία σου είναι πολύ όμορφη..καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα εμένα η νύχτα μου αρέσει όταν καθρεφτίζεται στην θάλασσα...Και με Καλή παρέα φυσικά....
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Μερικές φορές "λέει" πολλά πράγματα. :)
    Από αυτά που δεν τα "λεν" τα λόγια.

    ΚαΛηΜέΡα. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!