Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

"Η γλώσσα του Θεού"

Ακούγοντας μια ομιλία του μητροπολίτη Μεσογαίας κατέληξα να ψάχνω το βιβλίο "Η γλώσσα του Θεού" του Francis Collins.
Σε ένα κείμενο γι'αυτόν διάβασα τα παρακάτω:
"....Μετά τη μεταστροφή μου στην πίστη στο Θεό, διέθεσα σημαντικό χρόνο για να διακρίνω τα χαρακτηριστικά του. Αισθάνθηκα μια αυξανόμενη λαχτάρα να τον πλησιάσω, και άρχισα να καταλαβαίνω ότι αυτό το πράγμα είναι η προσευχή.

Η προσευχή δεν είναι, όπως πολλοί νομίζουν, μια ευκαιρία για να καταφέρουμε το Θεό να κάνει αυτό που θέλουμε. Η προσευχή είναι ο τρόπος να αναζητήσουμε σχέση με το Θεό, να προσπαθήσουμε να συλλάβουμε την άποψή Του, για τα ζητήματα που προβληματίζουν τη ζωή μας. Που μας προξενούν αμηχανία, απορία και στενοχώρια.

Ήταν δύσκολη αυτή η σχέση. Όσο περισσότερο καταλάβαινα την παρουσία Του, τόσο η καθαρότητα και η αγιότητά του φαίνονταν απλησίαστα, και τόσο σκοτεινότερες φαινόντουσαν οι δικές μου σκέψεις και πράξεις, μέσα σ’ αυτό το λαμπερό φως....."
Πηγή: εδώ

Μου άρεσε και είπα να το μοιραστώ μαζί σας...σκέφτομαι μάλιστα να διαβάσω και το βιβλίο!
Καληνύχτα :)

2 σχόλια:

  1. Καλημερα Ωραιοζηλη μου! Εχω γνωρίσει απο κοντά τον Μητροπολητη μας Νικόλαο Μεσογαίας! Υπέροχος άνθρωπος,πολυ δραστήριος και επιτελεί μεγάλο έργο στην περιοχή μας! Καλη εβδομαδα!! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τον θαυμάζω πολύ, μου αρέσει ιδιαιτέρως ο τρόπος που μιλάει...
      Καλή εβδομάδα και σε σένα....φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!