Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Απολογισμός της χρονιάς..

Όπως κάθε χρόνο ήρθε και η στιγμή για τον απολογισμό της χρονιάς...Άλλη μια χρονιά φτάνει στο τέλος της...
Ήταν μια ξεχωριστή χρονιά για μένα...οι αλλάγες στη ζωή μου είναι τόσες πολλές και γίνονται τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνω να της συνειδητοποιήσω...
Είμαι χαρούμενη, είμαι ευτυχισμένη είμαι ερωτευμένη!
Ο Θεός μου έχει χαρίσει μια υπέροχη οικογένεια...και Τον ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!
Εύχομαι σε όλους σας να έχετε αγάπη και υγεία!!
Κάθε μέρα σκέφτομαι πως πρέπει να ζω την μέρα που μου χαρίστηκε και να βρίσκω κάτι όμορφο να θυμάμαι από αυτήν!
Το 2018 μου χάρισε πολλές όμορφες στιγμές και κάποιες άσχημες...ευτυχώς η ζυγαριά γέρνει προς τις καλές (αλλά και να μην έγερνε θα την έκλεβα λιγάκι στο ζύγι...χαχαχαχα).
Ευτυχισμένο το 2019!!!

7 σχόλια:

  1. Πάντα προς τα εκεί να γέρνει η ζυγαριά, κορίτσι μου! Πάντα!
    Καλή χρονιά, Ωραιοζήλη μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου και σε σένα το ίδιο εύχομαι!
      Καλή χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές :)
      Σμουτςςςςςςςςςςςςςςςςς!

      Διαγραφή
  2. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Και σε σένα ότι καλύτερο εύχομαι :) Υγεία και χαρά να σε συντροφεύουν πάντοτε!

      Διαγραφή
  3. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία,αγαπη και ευημερία εύχομαι με όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Μαρία μου!
    Με χάρη και χαρά Θεού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω πολύ καιρό να σε διαβασω, χάρηκα πολύ που εισαι χαρουμενη και ευτυχισμένη!!! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!