Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2019

Απολογισμός της χρονιάς!

Άλλη μια χρονιά πέρασε και ούτε που το πήρα είδηση...
Τα γεγονότα τρέχουν πλέον πολύ γρήγορα στην ζωή μου...
Η οικογένεια μου αυξήθηκε κι άλλο, δόξα Τον Θεό!
Χαρούμενες στιγμές έρχονται να συπμληρώσουν το παζλ της ζωής μου...
Σκέφτομαι τι έκανα το 2019, σε τι αξίζει να σταθώ και για τι να γράψω;; Πραγματικά δεν ξέρω. Θυμάμαι πως ήταν ένας πολύ γεμάτος χρόνος, έζησα καινούριες εμπειρίες, έμαθα πως να είμαι ΜΑΜΑ! Νιώθω το πόσο σημαντικό είναι να έχεις έναν άνθρωπο να εμπιστεύσε και να πορεύσε μαζί του στην ζωή. Είναι όμορφο να σ'αγαπούν, αλλά πιο όμορφο να αγαπάς <3
Εύχομαι ο καινούριος χρόνος να κρύβει το ίδιο όμορφες εκπλήξεις όπως αυτός που πέρασε...
Το 2020 να μας βρει γερούς κι αγαπημένους :)
Το ίδιο εύχομαι και σε σας....υγεία και αγάπη!!!!

8 σχόλια:

  1. Μανούλα λοιπόν! Ευλογία αγαπητή φίλη! Να το χαρείς με όλη τη δύναμη της ψυχής σου!
    Να σου ευχηθώ ολόψυχα καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ότι πιο όμορφο σου έφερε το 2019!
    καλη χρονιά με υγεία κ γεμάτη δημιουργικές στιγμές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου!
      Είναι όντως πολύ όμορφο να είσαι μαμά, αν και είναι το δεύτερο ζουζούνι μου..γι'αυτό έχω χαθεί κιόλας τα τελευταία χρόνια...καταλαβαίνεις
      Καλή χρονιά...με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες :))

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο νεο!!!!!!!
    Να σου ζησει το μωρακι σου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου και σε σένα τα καλύτερα με υγεία, αγάπη και χαρά!

      Διαγραφή
  4. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!