Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Απολογισμός της χρονιάς!

 


Μια ιδιαίτερη ομολογουμένως χρονιά για όλους!

Οι τελευταίοι μήνες ήταν αρκετά δύσκολοι για μένα, έχασα πολλά αγαπημένα πρόσωπα (για την ακρίβεια 6)....ξαφνικά! Το σοκ ήταν μεγάλο...ο ιός χτύπησε και έφυγε έτσι ξαφνικά, όπως ήρθε....

Ο χρόνος μπορεί να τελειώνει και να ήταν αρκετά δύσκολος, όμως είχε και ευχάριστες στιγμές και σ'αυτές θέλω πάντα να επικεντρώνομαι...

Ξεκίνησε λοιπόν με μια βάφτιση....

Παγιδεύτηκε σε μια καραντίνα....

Και σε λίγο καιρό θα μας φέρει μια ακόμη ψυχούλα κοντά μας, σε αντιστάθμισμα μ'αυτές που πήρε... για να μας φτιάχουν την διάθεση και να μας θυμίζουν να χαμογελάμε :)

Μέσα σ'αυτή την χρονιά υπήρξαν πολλές αλλαγές...ακόμη και αλλαγή πόλης, μετακομίσαμε σε μια πολύ όμορφη πόλη που διαθέτει θάλασσα...ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα!!!

Η οικογένεια μου αυξάνεται και παραμένει ευτυχισμένη και χαρούμενη!! Δόξα τον Θεό!

Οι φίλοι παραμένουν δίπλα μας, αν και βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά...μου λείπουν πολύ, αλλά να ναι καλά η τεχνολογία...(έχει και τα καλά της)

Οι ασχολίες αλλάζουν, μα πάντοτε έχουν ενδιαφέρον, αν και η αλήθεια είναι πως μου λείπουν λιγάκι και οι παλιές...
....μια απ'αυτές ήταν και το blog γι'αυτό και με βλέπετε τελευταία να ξαναγυρνώ εδώ, όσο και όπως μπορώ ;)

Κι όλα αποκτούν την δική τους ρουτίνα...

Η ευχή μου για το νέο έτος είναι πως ο χρόνος περνάει, γι'αυτό να φροντίζουμε να φτιάχνουμε όμορφες αναμνήσεις γιατί αυτές θα μας συντροφεύουν πάντοτε ❤

Καλή κι ευλογημένη χρονιά σε όλους!

Χριστός ετέχθη!

4 σχόλια:

  1. Καλή σου χρονιά αγαπητή μου φίλη. Με ότι όμορφο στη ζωή σου και στην οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Γιάννη μου, καλή χρονιά και σε σένα, με πολλές όμορφες στιγμές, δίπλα σε αγαπημένα πρόσωπα!

      Διαγραφή
  2. Καλη χρονια με υγεια,αγαπη κ πολλες ευτυχισμενες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!