Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Τρεις μέρες στην έρημο του Αγίου Όρους...

Η ταινία αυτή αφιερώνεται σε όλους εκείνους
τους ανθρώπους που, αν και θα το ήθελαν,
δεν είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία
μιας επίσκεψης στο Άγιο Όρος.
Στους άνδρες που για διαφόρους λόγους
δε μπόρεσαν να βρεθούν ποτέ εκεί...
...Κυρίως όμως στις γυναίκες που τρέφουν
βαθιά αγάπη για το Άγιο Όρος
αλλά ταυτόχρονα και σεβασμό προς το άβατο.

Είναι πολύ ωραία η ταινία, όταν ξεκλέψετε λίγο χρόνο
από την καθημερινότητα σας  δείτε την...αξίζει!!!

Υ.Γ. Συγγνώμη για την απουσία μου από τα blogs σας...πρώτα ο Θεός θα επανορθώσω από βδομάδα :)) Καλή σας μέρα!

10 σχόλια:

  1. Είμαι πολύ χαρούμενος που φέτος-πρώτα ο Θεός-το ΄χω βάλλει στη λίστα μου και θα το επισκεφθώ σίγουρα!Έστω και τώρα που άργησα χαρακτηριστικά!
    Πέρασα ν΄ αφήσω την καλημέρα μου καλή μου φίλη και μόλις ξεκλέψω λίγο χρόνο θα δω το βιντεάκι με την ησυχία μου!
    Καλή εβδομάδα με φώτιση να ΄χεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκο...χαίρομαι που ακούω πως είναι στους στόχους σου...Να δεις το βιντεάκι...ώστε να έχεις μια ιδέα για το τι θα συναντήσεις... :)))

      Διαγραφή
  2. πολυ καλο ποστ! μου αρεσε το περιεχομενο της ταινιας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου...χαίρομαι που το ακούω...είναι πραγματικά υπέροχη ταινία...ειδικά για μας που δεν έχουμε την δυνατότητα να τα δούμε από κοντά... :)))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!Αν και άργησα σου δίνω κι εγώ ένα βραβείο.
    Να είσαι πάντα στις επάλξεις, σε ευχαριστώ πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ'ευχαριστώ....συγγνώμη για την απουσία μου...έχω κάποια θέματα με το internet...!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  4. Ενας φίλος πού πήγε,γύρισε πίσω άλλος άνθρωπος!
    Πολύ θά ήθελα,φίλη μου,νά τό επισκεφτώ!!Εστω νοερά μέ τό βιντεάκι σου!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω κι εγώ έχω ακούσει τόσο ωραία λόγια...και πραγματικά αυτό το video είναι πολύ καλή δουλειά... :)))
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!