Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Πώς ν'αντέξω;


Πώς ν'αντέξω;
Πες μου πώς... Άνθρωπος είμαι. Με πιάνει το παράπονο...
Αλλιώς τα περίμενα τα πράγματα και αλλιώς γίνονται".
Είναι πολύ δύσκολο.
Ένας άγιος άνθρωπος μου είπε ότι όσο μεγαλύτερες γίνονται οι δυσκολίες
τόσο πιο πολύ μάς προσέχει ο Θεός.
Τόσο μεγαλώνουν οι ευεργεσίες του.
Γι'αυτό, χαμογέλα, Χαρμολύπη η ζωή μας...
Κάνε τον πόνο σου δάκρυ προσευχής. Και θα δεις... Θα δεις που όλα θα πάνε καλά, δεν είναι δυνατόν να μην πάνε καλά!
Ξέρει ο Θεός τι κάνει. Μας δίνει σταυρό προσωπικό.
Μέχρι εκεί που αντέχουμε.
Μέχρι εκεί. Όχι παραπάνω...
Και μην ξεχνάς πως δεν είσαι μόνος. Είμαστε όλοι μαζί. Μαζί πονάμε, μαζί κλαίμε,
μαζί σφουγγίζουμε τα δάκρυα. Μαζί χαμογελάμε! Μια προσευχή βγαίνει απ'όλους μας μαζί και τρέχει προς το Θεό!
Ανεβαίνει με ελπίδα και φόρα στο θρόνο του!
Υπομονή και μην τα παρατάς!
Κάποτε θα γυρίσει η σελίδα. Κάποτε όλα θ'αλλάξουν.

17 σχόλια:

  1. υπέροχο εμψυχωρικό και πολύ σωστό !!! καλημέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εμένα μου άρεσε....αν και δεν θυμάμαι που το βρήκα...!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! Κάποτε θα γυρίσει η σελίδα. Υπομονή και πίστη χρειάζεται!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Υπομονή λέξη χρυσή, γλυκιά σωτήρια αρετή" που λέγαμε και στην κατασκήνωση μου....!
      Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου :)

      Διαγραφή
  3. ο καθε ανθρωπος εχει τα δικα του προβληματα απλα δν ταιριαζουν και δεν ειναι σε ολους τα ιδια.
    ο καθενας μας κουβαλαει τον δικο του σταυρο.
    αρκει να ειμαστε υγιεις να μπορουμε να τα ξεπερναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καποτε θα γυρισει η σελιδα καποτε ολα θα αλλαξουν.
    το θεμα ειναι ποιος αντεχει ως τοτε.
    καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ αισιόδοξο... χαίρομαι!!! σου εύχομαι παντα αισιόδοξη νάσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικό μου.....απλά με εκφράζει!
      Καλό ξημέρωμα Λαμπρινή μου :)

      Διαγραφή
  6. Τι να πω, δεν έχω λόγια... Λες και το έβαλες για εμένα αυτό σήμερα...
    Φιλάκια πολλάάάαα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη Αναστασάκι μου....εύχομαι να τελειώσει σύντομα ο αγώνα σου.....!
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
  7. Αυτή την σελίδα όλοι περιμένουμε να γυρίσει αλλά πότε;;;
    Υπέροχο!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ωραιοζήλη μου!
    Είναι από ένα παλιό μου κείμενο: http://aoratigonia.blogspot.gr/2012/02/blog-post_02.html

    (Το'χαν πάρει κάποιοι, το'χαν αλλάξει με κάποια άλλη -επίσης παλιά μου ανάρτηση- και το ανέβασαν ως δικό τους κάπου στο fb). Τι να πεις... Συμβαίνουν κι αυτά στη μπλογκόσφαιρά μας.

    Να'σαι πάντα καλά. Να εύχεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό μου άρεσε τόσο πολύ :)
      Το συζητούσα πρόσφατα με την Rylie αυτό....!
      Πάντως να σου πω άλλη μια φορά ότι μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις, κι απ' ότι φαίνεται και σε πολλούς ακόμα!
      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!