Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Ποια επίδραση ασκείς στους άλλους;

Μπήκα χθες τυχαία σε μια σελίδα με διάφορα test. Το ξεκίνησα σαν πλάκα και η αλήθεια είναι ότι σε κάποια φάση που επανέλαβα κάποια από τα test, το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό...σε μερικά όμως οι απαντήσεις μου ταιριάζαν κατά κάποιο τρόπο!
Στην ερώτηση λοιπόν "Ποια επίδραση ασκείς στους άλλους" μου έβγαλε το εξής:

"Είσαι ο πιστός φίλος!
Το συμπονετικό και γεμάτο κατανόηση παρουσιαστικό σου, καθώς και η ήσυχη και ταπεινή φύση σου σε κάνουν ένα φίλο που όλοι θέλουν να έχουν στο πλευρό τους. Δεν είσαι ωστόσο κάποιος που κάνει εύκολα φιλίες - το αντίθετο: εξετάζεις τον απέναντι σου ακριβώς, γιατί κι εσύ περιμένεις πίστη και εντιμότητα από τους άλλους. Όποιος βέβαια καταχραστεί την εμπιστοσύνη σου, έχει "πεθάνει" για σένα."

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, δεν ξέρω αν το ίδιο πιστεύουν και οι φίλοι μου....όσον αφορά όμως το δεύτερο, όντως μου είναι αρκετά δύσκολο να κάνω φιλίες και ναι όταν χάσω την εμπιστοσύνη μου η σχέση τελειώνει εκεί! Και ίσως ακριβώς αυτό το σημείο να είναι που με δυσκολεύει τόσο να κάνω καινούριες φιλίες!!!

Πάντως έχουν πολύ πλάκα αυτά τα test :P

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Όντως έχουν πλάκα αυτά τα τεστ, κάποιες φορές πέφτουν πολύ μέσα κάποιες όχι! Παλιά τρελαινόμουν να κάνω ψυχολογικά τεστ :)
    Καλό σαββατοκύριακο κι εύχομαι όλες οι φιλίες σου να είναι πάντα αντάξιες της εμπιστοσύνης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πλάκα είναι ότι σε μερικές επαναλήψεις με ίδιες απαντήσεις έβγαζε διαφορετικό αποτέλεσμα :P
      Καλό σαββατοκύριακο Κατερίνα μου...το ίδιο εύχομαι και σε σένα :)

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι είμαι ο πιο πιστός φίλος του σκύλου! Χαχα :) Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!