Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Γιατί;;;;

Να μια εικόνα που ανακάλυψα μόλις στο διαδίκτυο και μου κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον...
Είναι τόσοι οι άνθρωποι που αναρωτιούνται το γιατί?
Και ώρες ώρες είμαι κι εγώ μια απ'αυτούς!
Συνηθίζω να λέω στους φίλους μου να μη ρωτάνε το γιατί, "Το γιατί είναι μια ακόμη δοκιμασία"....κι αυτό το λέω επειδή συνήθως αυτή η ερώτηση μας βγαίνει όταν έχουμε προβλήματα και συνοδεύεται με το "σε μένα"...."Γιατί σε μένα"
Σήμερα όμως θα αναφερθώ σε ένα άλλο γιατί....στο "Γιατί υποκύπτω πάντοτε στην λογική;"
"Γιατί έχω πάψει να ονειρεύομαι;"
"Γιατί ακολουθώ συνεχώς τα πρέπει και χάνω τα θέλω;"
Αφήνω την ζωή μου να περνάει και κοιτώντας πίσω μου πολλές φορές, νιώθω πως απλά έχω χάσει ωραία χρόνια, και όμορφες στιγμές....!
Έχω ξεχάσει να ονειρεύομαι και δεν θυμάμαι καν τα παιδικά μου όνειρα...
Πολλές φορές με τις επιλογές μου νιώθω να προδίδω τον εαυτό μου...μα είναι τόσο δυνατή η φωνή της λογικής μέσα στο κεφάλι μου...που το κάνει τόσο εύκολο να υποκύψω στο πρέπει!
Κι αφού το πρέπει είναι συνήθως και το σωστό...και μου δίνει ότι πραγματικά χρειάζομαι...εγώ γιατί νιώθω να πνίγομαι;;;

Καλό ξημέρωμα φιλαράκια μου!

5 σχόλια:

  1. Οι διαπιστώσεις είναι η μισή λύση Ωραιοζήλη μου!
    Φιλιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δρόμο μέχρι το τέλος δηλαδή :P
      Φιλιάααα!
      Καλό σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  2. Μην ανησυχείς καλό μου... Μόλις "φορτώνει το δίκτυο", μάς πιάνουν οι απελπισίες μας και τα πολλά γιατί, αλλά γρήγορα η αισιοδοξία επιστρέφει! Φιλάκι γλυκό και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμένουμε λοιπόν....την αισιοδοξία!!!
      Φιλάκι κι από μένα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!