Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Stop & Think

"Σταμάτα και σκέψου"

Κοιτώντας αυτή την εικόνα κόλλησα, προσπαθούσα να κάνω αυτό που λέει: Σταμάτα & Σκέψου. 
Να σταματήσω για μια στιγμή και να σκεφτώ.
Να σταματήσω να λειτουργώ μηχανικά, να σταματήσω την συνεχή μονοτονία της δουλειάς, να σταματήσω την ρουτίνα που με περιβάλει και να σκεφτώ!
Να σκεφτώ τι πραγματικά ήθελα γι'αυτό το καλοκαίρι, να σκεφτώ αν είμαι όντως χαρούμενη μ'αυτά που έχω, να σκεφτώ τι μπορώ να κάνω με αυτά που δεν μου αρέσουν....
Το τελευταίο διάστημα με την δουλειά ο χρόνος έχει περιοριστεί στο ελάχιστο, (αυτός είναι και ένας απ'τους λόγους που έχω χαθεί λιγάκι), είναι τόση η κούραση της μέρας που στο τέλος το μόνο που θέλω είναι να πέσω στο κρεβατάκι μου, να πάρω αγκαλιά το μαξιλάρι και να μην ξαναξυπνήσω!!!
Δεν ήταν όμως αυτό που ονειρευόμουν για το καλοκαίρι!!!
Ωστόσο, δυστυχώς, η δουλειά είναι απαραίτητη και λέω δυστυχώς γιατί δεν είναι μια δουλειά που θα ήθελα να κάνω, αλλά μια δουλειά που μπορώ να κάνω και υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στα δυο....! 
Ώρες ώρες νιώθω πως είμαι πολύ γκρινιάρα, έχω τόσα πολλά αγαθά στην καθημερινότητα μου κι όμως εγώ νιώθω ένα κενό, νιώθω να μου λείπει αυτή η σπίθα που σε κάνει να θες να δημιουργήσεις...
Σκέφτομαι να κάνω τόσα πολλά πράγματα και όταν πάω να τα υλοποιήσω δεν βρίσκω το νόημα και τα παρατάω......μάλλον μου λείπει το κίνητρο! Κι ότι αναβάλετε μια φορά, καταλήγει να μην υλοποιείτε ποτέ.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνω λάθος, πάντως σίγουρα κάτι κάνω λάθος!
Και τώρα ας δω την πινακίδα ανάποδα: Σκέψου & Σταμάτα.
Αφού λοιπόν σκέφτηκα όλα αυτά που με απασχολούν στην παρούσα φάση (και δεν παίζει να βρω μια λύση) ας σταματήσω να τα σκέφτομαι!!!!!

Καλό ξημέρωμα :)

4 σχόλια:

  1. Καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς.. Και το βλέπω αυτό και στον Αλέξανδρο, παλιότερα έκανε μία δουλειά που του άρεσε κι είχε και το μεταπτυχιακό παράλληλα αλλά ήταν πολύ ευχαριστημένος. Τώρα εκεί που βρίσκεται δεν του αρέσει και γυρίζει πάντα πολύ κουρασμένος (ψυχολογικά). Δεν ξέρω αν είναι όπως λες κι εσύ "γκρίνια" ή αχαριστία ή οτιδήποτε άλλο, όμως και οι μέρες δεν περνάνε εύκολα αν δεν κάνεις κάτι που να σε ικανοποιεί.
    Έτσι όμως είναι η εποχή μας, δύσκολα βρίσκεις δουλειά πάνω στο αντικείμενό σου και στα ενδιαφέροντά σου, και επειδή είναι αναγκαία η εργασία, όλοι από κάπου πρέπει να ξεκινάμε κι ας μη μας αρέσει πολύ.
    Μπορείς να βρεις όμως ενδιαφέροντα εκτός εργασίας (χόμπι), όπως κάποιο άθλημα ή κάτι εικαστικό, που θα σε γεμίζει χαρά!
    Από εκεί και πέρα, όταν βάζεις ένα στόχο να μην τον αφήνεις, να τον κυνηγάς μέχρι να υλοποιείται. Είναι κρίμα να έχεις τοση ανάγκη για δημιουργία μέσα σου και τόσες ιδέες και να μην τις βάζεις σε εφαρμογή!
    Πολλά φιλάκια Ωραιοζήλη μου!! Καλό μεσημέρι και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ το ξέρω ότι χρειάζεται η δουλειά γι'αυτό και την κάνω....αλλά όπως λες κι εσύ αν δεν σου αρέσει οι μέρες δεν περνάνε και πολύ εύκολα!
      Δεν έχω χρόνο για χομπί, από τον επόμενο μήνα όμως που θα γυρίσω στην βάση μου όλα θα πάρουν και πάλι τους κανονικούς τους ρυθμούς ;)
      Φιλάκια πολλααααααα σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου ♥

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω αν είχες δει αυτή την ανάρτησή μου:
      http://midnight-in-brussels.blogspot.gr/2015/04/postcrossing.html
      Είναι ένα χόμπι που δεν απαιτεί χρόνο, και σου δίνει πάρα πολλή χαρά!! :) εγώ κάθε μέρα πηγαίνω με αγωνία και κοιτάζω το κουτί μήπως μου ήρθε καρτούλα και όταν έχω λάβει κάτι πραγματικά κατενθουσιάζομαι!!
      Εύχομαι να σου έδωσα μια καλή ιδέα!! ;) ❤

      Διαγραφή
    3. Την θυμάμαι την ανάρτηση (μου είχε αρέσει πολύ), και μάλιστα την σκεφτόμουν πρόσφατα, άλλα ακόμα δεν πήρα την απόφαση να το ξεκινήσω κι εγώ...!
      Θα το σκεφτώ και θα σου στείλω αν είναι για κάποιες απορίες που έχω ;)
      Ευχαριστώ....καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!