Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Μια σύγχρονη όμορφη ιστορία!

Τον είδα σήμερα στην θεία Λειτουργία και άθελά μου χαμογέλασα.

Σκέφτηκα: έρχεται όποτε μπορεί για να εκκλησιασθεί αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα. Δεν μιλάει Αγγλικά, ούτε και Καντονέζικα.

Μετά την θεία Λειτουργία, την ώρα του καφέ, παρατήρησα ότι στεκόταν σε μία γωνία κρατώντας στο χέρι το φορητό τηλέφωνό του και με κοιτούσε με επίμονο βλέμμα.


Περίμενε υπομονετικά. Όταν οι περισσότεροι άρχισαν να φεύγουν, εκείνος με πλησίασε. Κάτι μου είπε στην δική του διάλεκτο και ταυτόχρονα μου έδειξε την οθόνη του φορητού τηλεφώνου του.

Κοίταξα την συσκευή. Είχε ανοίξει το Google Translate. Έγραφε στην διάλεκτό του και από κάτω το πρόγραμμα έκαμε αυτόματη μετάφραση στα Αγγλικά. Διάβασα:

-Θέλω να εξομολογηθώ…

Χαμογέλασα. Πήρα το δικό μου φορητό τηλέφωνο, άνοιξα το πρόγραμμα, έγραψα στα Αγγλικά κι αυτός διάβασε την αυτόματη μετάφραση στη διάλεκτό του:

-Πάμε μέσα στην Εκκλησία…

Μπροστά στην εικόνα του Χριστού έλαβε χώρα το Μυστήριο της Εξομολογήσεως μέ βοηθούς δύο smart phones…

Δόξα τω Θεώ!
Μητροπολίτης Χονγκ Κονγκ & Ἄπω Ἀνατολῆς Νεκτάριος

Καλημέρα σας!

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Όταν οι ψυχές βρίσκουν τον τρόπο να επικοινωνήσουν....!
      Απλά μαγικό!
      Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  2. Ευτυχώς που στην εποχή μας υπάρχει λύση στο θέμα της επικοινωνίας κάτι τέτοιες στιγμές!!! Υπέροχο!!! :)
    Καλό απόγευμα μικρή μου, πολλά φιλάκια!!! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πράγματι υπέροχη αυτή η χρήση της τεχνολογίας!!!
      Φιλάκια Αναστασάκι μου ❤

      Διαγραφή
  3. Καλόοοοο!!! Το άλλο που με εντυπωσίασε είναι ότι πίνουν καφέ μετά τη Λειτουργία! Μακάρι να το είχαμε συνήθεια κι εδώ :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω να σου πω, πως και στην Θεσσαλονίκη ξέρω εκκλησίες που μετά την λειτουργία πίνουν καφέ όσοι εκκλησιάστηκαν και θέλουν!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!