Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Μια καταπληκτική ιστορία...

"Μόνο ο Μιχαήλ Άγγελος ανέσταινε τους νεκρούς" συνέχισε εκείνη. "Άκουσα μια ιστορία για ένα ρωμαϊκό άγαλμα που βρέθηκε περίπου πεντακόσια χρόνια αφού το είχαν σκαλίσει. Ήταν άθικτο μόνο που του έλειπε ένα χέρι. Ζήτησαν από τον Μιχαήλ Άγγελο να φτιάξει ένα καινούριο. Παρά τις σοβαρές ανησυχίες για το πως θα έδειχνε το νέο χέρι σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα, ο Μιχαήλ Άγγελος επέμενε πως ήταν ανατομικά σωστό - ότι το χέρι ήταν ακριβές αντίγραφο του χαμένου χεριού. Μερικές εκατοντάδες χρόνια αργότερα, ένας αγρότης βρήκε ένα βαρύ κομμάτι μάρμαρο στο χωράφι του έξω από τη Ρώμη, το οποίο αποδείχθηκε πως ήταν το αρχικό χαμένο χέρι του αγάλματος. "Και;" αναφώνησε ο Χένρυ τινάζοντας τη στάχτη του τσιγάρου του. "Είχε ακριβώς το ίδιο σχήμα και τις ίδιες διαστάσεις με αυτό που είχε δημιουργήσει ο Μιχαήλ Άγγελος".
Όλα τα ωραία άρχισαν μετά
Σάϊμον Βαν Μποϋ

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ωραιοζήλη μου, καιρό έχω να σε συναντήσω εδώ, μου έλειψες. Καλή επιστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Κική μου, η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό να περάσω από εδώ...αλλά επειδή κι εμένα μου έλειψε είπα να προσπαθήσω να το επαναφέρω στην καθημερινότητα μου!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!