Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Ξαφνικά με αγαπάς

Ωω Ωω

Είσαι μια γυναίκα τέτοια
που με κάνεις κι απορώ
Θέλω να σε καταλάβω
κι όμως όχι δεν μπορώ

Παίζεις τον εγωισμό μου
μες στα χέρια σου τα δυο
κι απ’ τα τόσα ψέματά σου
έχω χάσει το μυαλό

Το μυαλό...

Με παιδεύεις
κι όλο παίζεις και γελάς
μου θυμώνεις
και δεν θες να μου μιλάς

Όταν σ’ αρέσει
ξαφνικά με αγαπάς
με πληγώνεις
μα κοντά σου με κρατάς

Δε μ’ αγαπάς,
δε μ’ αγαπάς
δε μ’ αγαπάς,
δε μ’ αγαπάς

Θέλω να σου πω αντίο
και να φύγω μακριά
μα σε βλέπω να δακρύζεις
κι η καρδιά μου σε πονά

Τι θα γίνω πια με σένα,
τι να κάνω, τι να πω
Διαρκώς αναρωτιέμαι
αν μπορώ να σ’ αγαπώ

Σ’ αγαπώ

Με παιδεύεις
κι όλο παίζεις και γελάς
μου θυμώνεις
και δεν θες να μου μιλάς

Όταν σ’ αρέσει
ξαφνικά με αγαπάς
με πληγώνεις
μα κοντά σου με κρατάς

Δε μ’ αγαπάς,
δε μ’ αγαπάς
Δε μ’ αγαπάς,
δε μ’ αγαπάς

Ωω Ωω Ωω Ωω Ωω Ωω

2 σχόλια:

  1. Όμορφο τραγουδάκι μιας άλλης εποχής, αλλά πάντα επίκαιρο!Να ΄σαι καλά που μου το θύμησες!
    Χαρούμενη καλημέρα καλή μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου αγκαθάκι μου, ναι ωραίο το τραγουδάκι...δεν το ήξερα!
      Καλό σου βράδυ, να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!