Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Η ζωή είναι όμορφη!


Μια νεαρή κοπέλα κάθεται και διαβάζει σε ένα υπαίθριο καφενεδάκι με ανοιξιάτικο φως. Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο, πιο αισιόδοξο, πιο πλήρες, πιο χαμογελαστό από ένα νέο ήρεμο κορίτσι που κάθεται σεμνά στην άκρη της ημέρας και ονειρεύεται ή βυθίζεται στο μέλλοντα της ζωής της. Υπάρχει κάτι που περισσεύει, κάτι που παραφωνεί. Η ζωή είναι όμορφη γιατί είναι απλή και είναι απλή γιατί είναι όμορφη, σαν το κορίτσι που κάθεται και διαβάζει σε ένα υπαίθριο καφενεδάκι με ανοιξιάτικο φως.

11 σχόλια:

  1. Τι όμορφο!Τι ρομαντικό!Οτι πιο ωραίο για το ξεκίνημα στη βόλτα της γειτονιάς.Εκανα αρχή από σένα. Ευχαριστώ το ωραίο μήνυμα.Αν μου επιτρέπεις,θα ήθελα να το τυπώσω να το κρατήσω σε μια γωνίτσα να το διαβάζω όταν είμαι άκεφη κλπ. Φιλούθκια και χρόνια μας πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που ξεκίνησες από εμένα....εννοείτε πως μπορείς να το κρατήσεις...για να σου φτιάχνει το κέφι....Φιλούθκια χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ..Μολις το έβαλα στο μπλογκ μου (στο δεξί πλαίσιο πάνω προς την αρχή)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο κι αισιόδοξο!Για να φτάσουμε σ΄ αυτό το αυτονόητο που λίγο-πολύ το κάνουμε όλες μας πέρασαν τόσοι αιώνες!Οπότε ας έχουμε και μεις μια μέρα για να μην ξεχνούμε!
    Χαρούμενη καλημέρα και να ΄σαι πάντα καλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ; Ποιος με έβγαλε φωτό εν αγνοία μου; :-p
    Μου άρεσαν οι σκέψεις σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκω!... από το Δελφινάκι και το σχετικό banner που οδηγεί στο ιστολόγιο σου και σε αυτή σου την ανάρτηση.
    Χαίρομαι που είμαι στο χώρο σου, για το περιεχόμενο του (όσο πρόλαβα να δω) και για την γαλήνη που αποπνέει.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες...! Χαίρομαι που σου αρέσει το blog μου... Θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να περάσω κ εγώ απ το δικό σου... Καλή συνέχεια :-)

      Διαγραφή
  5. καλως σε βρηκα σε γνωρισα απο το Δελφινακι μας , ειναι πολυ όμορφο το ιστολογιο σου θα σε επισκεφτομαι συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες marilise μου, χαίρομαι σου σου άρεσε... Θα χαρώ να βλέπω τα σχόλια σου... Καλή συνέχεια :-)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!