Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Ξέρουν;


16 σχόλια:

  1. Ειναι επειδη
    ολα καταντησαν ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΑ.
    Αυτοκλωνοποιηση το λεω εγω.

    Καλημερολουλουδο,ευχουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς πόσο βαριέμαι το Προβλέψιμο....!
      Καλό απόγευμα αγριομελάκι μου :)

      Διαγραφή
  2. ξέρουν τα πάντα πριν απο σένα για σένα όντως... καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες ένα τραγούδι του Παπακωνσταντίνου "φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα.."
      Καλή συνέχεια Νικόλα μου...κι ελπίζω κάποια στιγμή να μάθουμε να γνωρίζουμε τους άλλους σε βάθος!

      Διαγραφή
  3. Γεμίσαμε από φιλόσοφους και ξερόλες, που χάνονται όμως στην άγνοια της μετάφρασης!
    Άλλο ένα όμορφο μήνυμα προς πολλούς αποδέκτες!
    Να 'σαι πάντα καλά Ωραιοζήλη μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο μήνυμα Ωραιοζήλη μου!!Αλήθεια,ξέρουν?
    Καλό απόγευμα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πςςςςς εντάξει no comments! και πρόσεξε και κανείς δε θέλει να ξέρει εσένα! Το είναι σου!
    Τις καλησπέρες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ποτέ δεν θα μάθουν κι ας νομίζουν ότι με ξέρουν ;-)
    Καλό βράδυ κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθαίνουν μονάχα μέχρι εκεί που εσύ θέλεις.... ;)
      Καλό απόγευμα.....!!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτά που λέγαμε χθες με τα facebook και δεν συμμαζεύεται! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!