Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Κάτι απ'το χάος του μυαλού μου...

"Μερικές φορές παριστάνω πως είμαι φυσιολογικός.
Αλλά αυτό είναι βαρετό. Γι'αυτό επιστρέφω στο να παριστάνω εμένα"

   Μετά από λίγη σκέψη για το τι θα ανεβάσω και την σημερινή μέρα ή μάλλον νύχτα....και ψάχνοντας τις άπειρες εικόνες που έχω κατεβάσει από το ίντερνετ...κατέληξα σε αυτό το μονόλογο:
   Έμεινα στην παραπάνω φωτογραφία και σκέφτηκα....True story, πολλές φορές προσπαθώ να μπω σε καλούπια, απλά για να θεωρούμε φυσιολογική και να κάνω αυτό που θεωρείτε σωστό...τις περισσότερες φορές όμως αυτό είναι βαρετό κι έτσι καταλήγει να βγαίνει στην επιφάνεια ο πραγματικός μου εαυτός!
Αυτός που του αρέσει να έχει άποψη και δεν φοβάται να την εκφράσει. Όποιος κι αν βρίσκεται απέναντι του....
Αυτός που ενοχλεί όσους σκοπό έχουν απλά να βολευτούν.
Αυτός που θα παλέψει μέχρι τέλους για να διεκδικήσει αυτό που θέλει. 
Αυτός που θα δώσει χωρίς να το σκεφτεί, απλά γιατί μπορεί.
Αυτός που θα σε υπερασπιστεί όταν τον χρειάζεσαι και θα σε κατσαδιάσει όταν το αξίζεις.
Αυτός που θα ρισκάρει, γιατί απλά σε πιστεύει
   Στις μέρες μας το φυσιολογικό δεν μου αρέσει, δεν μου ταιριάζει. Κρύβει μέσα του τόσα πολλά πρέπει, που με κάνουν να βαριέμαι απίστευτα! 
   Τελευταία κάθε φορά που βαριέμαι, προσπαθώ να βρω γύρω μου κάτι ενδιαφέρον. Σταματώ να το παίζω φυσιολογική και αρχίζω να εξερευνώ κάτι πιο όμορφο. Συνήθως δεν καταφέρνω να το βρω και συνήθως αυτή η αναζήτηση νευριάζει πολλούς. But who cares! Εγώ συνεχίζω, ακόμη κι όταν τρώω τα μούτρα μου...
...δεν ξέρω γιατί σου τα γράφω όλα αυτά, όπως δεν ξέρω και γιατί συνεχίζω το blog
προς το παρόν αυτά τα λίγα απ'το χάος του μυαλού μου....
αν κατάλαβες τίποτα ή αν έβγαλες άκρη...πες μου κι εμένα :P
Καλό ξημέρωμα!

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ωραιοζήλη μου!Κατάλαβα καί πολύ καλά μάλιστα!
    Οι σκέψεις σου,σωστές!!Απόλαυσε τό Σ/Κ κούκλα μου!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που υπάρχει άνθρωπος που με καταλαβαίνει!
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)

      Διαγραφή
    2. Μάθαμε το αφύσικο για φυσιολογικό και το φυσιολογικό για αφύσικο...
      Δεν νομίζω πως χρειάζεται να ανησυχείς, η συνείδησή σου διακρίνει και επιλέγει σωστά!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που το διαβάζω!
      Ευχαριστώ :)
      Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!