Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Mariposa..

Είδα μια μικρή, αλλά τόσο όμορφη πεταλούδα σήμερα έξω στο δρόμο εκεί που περπατούσα και με ταξίδεψε....

...με ταξίδεψε στα παιδικά μου χρόνια, εκείνα τα ωραία χρόνια!
όταν ήμουν μικρή παίζαμε με τις πεταλούδες, τις κυνηγούσαμε για παιχνίδι...

...κι όταν καμιά φορά καταφέρναμε να αιχμαλωτίσουμε μια στα βάζα μας την χαζεύαμε...
...χαζεύαμε αυτά τα υπέροχα φτερά που έχουν...
...μετά την αφήναμε και πάλι ελεύθερη για να πιάσουμε κάποια άλλη..
...όλες έχουν τόσο όμορφα χρώματα στα φτερά τους και μερικές έχουν και ιδιαίτερα σχήματα...
θυμήθηκα τώρα μια βόλτα στην Πάρο σε ένα χώρο όπου θα βλέπαμε πεταλούδες, πόσο είχα απογοητευτεί τότε...ήταν όλες μαύρες κι όταν πετούσαν από κάτω ήταν πορτοκαλί...αλλά όλες ήταν ίδιες...
...στο χωριό μου είχαμε πιο ωραίες, ήταν όλες διαφορετικές...
Τόσο διαφορετικές και τόσο όμορφες όλες τους!
Μετά επανήλθα στην πραγματικότητα και συνέχισα τις δουλειές μου...χαχαχα
Καλό απόγευμα :)

2 σχόλια:

  1. Όμορφο, πολύ όμορφο....! ένα παιχνίδι ζωής και χρωμάτων. Σαν τον καμβά της φύσης. Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!