Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

24 γράμματα ~ 24 φωτογραφίες

Η ιδέα ανήκει στο Δελφινάκι....και οι φωτογραφίες του μήνα μου είναι οι εξής
Β 
μια Βάρκα γεμάτη ελπίδα...για τα όμορφα ταξίδια της ζωής μας :)))
Γ 
η Γατούλα μας....κάνει νάζια...και πεινάει
Ε 
η μεγαλοπρεπέστατη Εκκλησία του αγίου Νικολάου στην Ερμούπολη!
Η 
ένα μαγευτικό Ηλιοβασίλεμα από το Κίνι στην Σύρο!
Θ 
Θεσσαλονίκη είσαι μια...
στον κόσμο δεν είν' άλλη...
Κ 
Καρπούζάκια από τον κήπο μας....!!!!
Λ 
...ένα όμορφο Λουλουδάκι.....από τον όμορφο κήπο της γιαγιάς...
Μ 
προσκύνημα στην Μεγαλόχαρη!
Ν 
η μουσική υπάρχει παντού μέσα στην ζωή μας.....και οι Νότες της θα μας συντροφεύουν σε όλα μας τα ταξίδια :)))
Ξ 
ένα όμορφο Ξωκκλήσι...ξεχασμένο στις ακρογιαλιές του αιγαίου :))
Ο 
διάφορες Ομπρέλες για σκιά.....γιατί το καλοκαιράκι δεν παλεύεται διαφορετικά.. :)
Π 
μια όμορφη Πετρούλα....souvenir από το νησί της Μεγαλόχαρης!!!
Σ 
ένα όμορφο Σοκάκι...βγαλμένο κατευθείαν...από ένα όμορφο Κυκλαδίτικο νησί μας!
απόσπασμα από αγαπημένη Ταινία που έβλεπα στην τηλεόραση...(εκεί αγάπησα και τα mini cooper)

Μια απόπειρα για την ιδέα που είχε το δελφινάκι....τελικά δεν είχα τον χρόνο για να τις βρω όλες...ίσως αυτό τον μήνα, τα καταφέρω καλύτερα....!
Καλή σας μέρα :)))
Θα τα πούμε ξανά με την αρχή της καινούριας εβδομάδας :)

11 σχόλια:

  1. καλημερα! ομορφες εικονες! ιδανικες να αποχαιρετησουμε το καλοκαιρακι! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκό μου κορίτσι! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου! Απόλαυσα μαζί σου ταξίδια σε διάφορα μέρη ! Μα πιο πολύ μου άρεσε ο Ναός του Αγ. Νικολάου στη Σύρο! Εξαιρετική φωτογραφία!
    Μπράβο σου!

    Φιλιά πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν πραγματικά υπέροχος και μεγαλοπρεπής ναός...!
      Σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου Αριστέα μου...να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες σου !!!! Μου άρεσαν πολύ τα κάγκελα με τις νότες!!!!Και νοστάλγησα την υπέροχη Θεσσαλονίκη !!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι νότες ήταν στο μουσείο του Βαμβακάρη στην Σύρο και μου έκαναν εντύπωση και η Θεσσαλονικούλα δεν ξεχνιέται με τίποτα....!!!
      Καλό σου βράδυ Νίκη μου :)))

      Διαγραφή
  4. Αχ, αχ, αχ, αυτή η Θεσσαλονίκη! Μία και μοναδική! :))
    Πολύ μου άρεσε που είχες φωτογραφιούλες από διάφορα μέρη, αλλά πρέπει να έχετε και υπέροχο κήπο! :)))
    Μπράβο! Πολλά φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Θεσσαλονίκη...μια και μοναδική!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε αν και δεν κατάφερα να βρω όλα τα γράμματα....ίσως τα καταφέρω αυτό το μήνα...λέω να το ξανακάνω :))) Όπως βλέπεις οι βόλτες έχουν ήδη αρχίσει!!!
      Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου :)

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή ...μου άρεσαν όλες...
    Αδυναμία στο ηλιοβασίλεμα :)
    Θεσσαλονίκη πήγα στο συγκεκριμένο σημείο, πόσο όμορφο δίπλα στη θάλασσα δίπλα στο Λευκό Πύργο
    Ξωκλησάκι τι όμορφο δίπλα στη θάλασσα
    μου άρεσαν και τις απόλαυσα όλες , δε πειράζει που δεν ήταν 24 γράμματα..
    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως τα καταφέρω να κάνω και αυτό το μήνα....αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα γιατί ο χρόνος μου στο internet είναι πλέον ελάχιστος!!!
      Να περνάς όμορφα :)))

      Διαγραφή
    2. δε πειράζει..και μια φορά που συμμετείχες είναι εντάξει , όπως βολεύεται ο καθένας

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!