Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Μοναξιά...

Why;;;;

10 σχόλια:

  1. Ωραιοζηλη μου καλημερα.

    Τα λογια που συνοδευουν την εικονα, σε συνδυασμο με την εικονα φυσικα με κανουν να στεναχωριεμαι και να αναρωτιεμαι το ιδιο.

    Η μοναξια απο επιλογη και η μοναξια κατανάγκη εχουν μεγαλη διαφορια μεταξυ τους...

    Νομιζω πως τη προκειμενη στιγμη αναφερομαστε στο δευτερο.

    Να εισαι καλα!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις το θέμα δεν είναι αυτή καθαυτή η μοναξιά....δηλαδή εννοώ ότι το πρόβλημα είναι όταν νιώθεις μοναξιά ενώ είσαι σ'ένα χώρο γεμάτο κν φίλους!!! Την εσωτερική μοναξιά...!
      Καλή συνέχεια και μην μου στεναχωριέσαι :)

      Διαγραφή
  2. εχω και εγω αυτην την συγκεκριμενη απορια καιρο τωρα..πιθανον να μην παρω και ποτε απαντηση βεβαια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα είναι σίγουρο καλή μου εμείς είμαστε υπεύθυνοι για κάθε μας επιλογή!!!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  3. Αχ! Μεγάλο αναπάντητο ερώτημα...
    Φταίμε εμείς για φταίνε οι άλλοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς φταίμε για τις δικές μας επιλογές...! Δεν φταίμε και για τα πάντα όμως...χαχαχαχα
      Καλό απόγευμα Σοφία μου :)

      Διαγραφή
  4. Σίγουρα η μοναξιά είναι επιλογή Ωραιοζήλη μου!!Καλημέρα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αγριομελάκι μου το περίμενα το σχόλιο σου είναι αλήθεια...και μπορώ να πω πως συμφωνώ μαζί σου...!
      Καλό σου απόγευμα :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!