Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Κι ας πα' να μ' ελέγαν τρελό...

10 σχόλια:

  1. καλή και ευλογημέρνη κυριακή να έχουμε καλημέρα σε μας τους πρωινούς ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ωραιοζήλη μου!!
    Έχω πάαρα πολύ καιρό να σ'επισκεφτώ. Σόρυ!

    Τι όμορφοι στίχοι αυτοί του Ελύτη!!!
    Πολλές, πολλές καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ φίλε μου....σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη σου... :)))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή Κυριακή με όμορφους στίχους!!!:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ·.°•.¸♡♡

    ✿彡 Boa semana!
    Beijinhos.¸.•°✿✿⊱
    °•.¸♫♬° ·.Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφοι στίχοι!!! Πόσο δίκιο έχει ο Ελύτης!!! Πολύ ωραία ανάρτηση Ζήλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Κική μου, να περνάς χαρούμενες στιγμές....φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!