Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Είσαι μοναδικός!

Μια πολύ σπουδαία ανακάλυψη είναι να συνειδητοποιήσεις ότι είσαι μοναδικός στον κόσμο. Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Είσαι ένας ειδικός συνδυασμός με κάποιο σκοπό -μην πιστέψεις ποτέ κανέναν που θα σου πει το αντίθετο, ακόμη κι αν σου πουν ότι αυτός ο σκοπός είναι μια αυταπάτη. (Ζήσε την αυταπάτη, αν δεν γίνεται αλλιώς). Είσαι ο συνδυασμός αυτός για να μπορείς να κάνεις ότι είναι ουσιαστικό για σένα. Μην πιστέψεις ποτέ ότι δεν έχεις τίποτα να συνεισφέρεις. Ο κόσμος είναι μια τοιχογραφία ανολοκλήρωτη και μόνο εσύ μπορείς να γεμίσεις το μικρό κενό που σου αναλογεί.

Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις
Λεό Μπουσκάλια

22 σχόλια:

  1. σου έυχομαι μια πολύ καλη και μοναδική μέρα!!!!! σε χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νίκο μου :))))
      Κι εσύ να περνάς χαρούμενες στιγμές, κοντά σε ανθρώπους που αγαπάς!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο!!! Την καλημερα μου και τα φιλια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Έτσι είναι... Όλοι έχουμε τη θέση μας στο μεγάλο σχέδιο του Θεού...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα αγαπημένη Ωραιοζήλη μου,με υπέροχα λόγια από τον επίσης αγαπημένο Λέο!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήδη ένοιωσα όμορφα διαβάζοντάς το...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσα όμορφα λόγια έχει πει ο Μπουσκάλια! Ευχαριστούμε.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί υπέροχα λόγια Ωραιοζήλη μου!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρειαζόμαστε αυτά τα καθημερινά μπολιάσματα ενθάρρυνσης και παρακίνησης! παίρνουμε θάρρος και δύναμη!
    Να ΄σαι καλά κοπέλα μου!
    Τη Δευτέρα γιορτάζει ο πολιούχος μας. Περιμένω να δω το βίο του εδώ :))
    Φιλάκια πολλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριστέα μου....πρώτα ο Θεός την Δευτέρα θα τον έχεις τον βίο του αγίου Χαραλάμπους!
      Μέχρι τότε να περνάς όμορφα :)

      Διαγραφή
  9. ...πλην ομως συνετα.
    Εχει φοβηθει το ματι μου
    με τοσες "κακες" συνηθειες που κουβαλαμε πλεον.

    Φιλιφιλακι,ευχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα χρειάζονται μέτρο και διάκριση!!!!
      Καλό σαββατοκύριακο να έχεις αγριομελάκι μου :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!