Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Μηνυματάκι


8 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά για τη σημερινή!
    Όλοι έχουμε ανάγκη να το ακούμε!... Πολλοί θα πουν ότι σημασία δεν έχουν τα λόγια αλλά οι πράξεις! Ναι κι ο θεός έχει ανάγκη να ακούει τα λόγια της ψυχής μας, τις προσευχές μας εκτός από τις πράξεις μας ...την ομολογία μας!... Και πιο όμορφα αισθάνεσαι εσύ ο ίδιος όταν μοιράζεις αυτό που αισθάνεσαι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τα λόγια έχουν την ίδια αξία με τις πράξεις... Καλό βράδυ:-)

      Διαγραφή
  2. Σε μένα πάλι δε μ΄ αρέσει να μου το λένε, γιατί τότε φοβάμαι περισσότερο!Νομίζω πως με δουλεύουν!Καλύτερα να μην πουν τίποτα... θα τους νιώσει η ψυχή μου!Κάπως έτσι νομίζω πως μας νιώθει κι ο Θεός!Δεν αρκεί να λες μόνο πόσο Τον αγαπάς..!
    Χαρούμενη Κυριακή να περάσεις καλή μου και χρόνια πολλά σ΄ όσους γιορτάζουν σήμερα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θέλεις να το ακούσεις κάποιες φορές Σοφία μου... Όταν ξέρεις ότι ο άλλος το εννοεί! Μην φοβάσαι μα συναισθήματα σου... Καλό βράδυ ;-)

      Διαγραφή
  3. πολύ γλυκό..και ταιριαστό με την επιλογή φωτογραφίας..
    τα παιδιά μόνο αθωότητα,αγάπη και καθόλου πονηριά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις... Δεν το είχα σκεφτεί έτσι... Απλά μου άρεσε ασυναίσθητα... Όπως και τις περισσότερες φορές πρέπει απλά να μου κάνει το κλικ η φωτογραφία με το αντίστοιχο κείμενο... Να σαι καλά..καληνύχτα :-)

      Διαγραφή
  4. Πολύ αληθινό, καλή Κυριακή κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!