Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ματιές στο παρελθόν...μία όμορφη συλλογή φωτογραφιών.


Μία πολύ όμορφη συλλογή από φωτογραφίες που λήφθηκαν στο ίδιο σημείο με διαφορά αρκετών ετών. Είναι εντυπωσιακή η αλλαγή τόσο του περιβάλλοντος όσο και του ρυθμού ζωής σε ορισμένες περιπτώσεις. Σε άλλες πάλι, η παλιά φωτογραφία ταιριάζει απόλυτα με το περιβάλλον.
Ένας ιδιαίτερα πρωτότυπος τρόπος να ρίξουμε μερικές ματιές στο παραλθόν και να κάνουμε τις συγκρίσεις.
Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες....

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!


Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

Perierga.gr - Κοιτώντας στο παρελθόν!

11 σχόλια:

  1. Καθυστερημένο το πέρασμά μου σήμερα απ΄ το χώρο σου!:)
    Εκπληκτικές φωτογραφίες!Κι αν δεν είναι προϊόν φωτομοντάζ, τότε αυτές οι γωνιές φαίνεται πως παρέμειναν αναλλοίωτες στο χρόνο!Σαν να ξεχάστηκαν..!
    Πολύ καλή η ιδέα σου που τις μοιράστηκες καλή μου!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Σοφία μου τις βρήκα τυχαία και μου φάνηκε ωραίο το θέμα... Καλή σου νύχτα...!

      Διαγραφή
  2. ~υπέροχο ταίριασμα των φωτογραφιών του τότε και του τώρα...δίνει μιαν ελπίδα...Ότι το σήμερα δεν έχει καταστρέψει τα πάντα από το τότε~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου φιλεναδίτσα μου... Η αλήθεια είναι ότι αν και κάνουμε αρκετές προσπάθειες ευτυχώς δεν έχουμε καταφέρει να τα καταστρέφουμε όλα...! Φιλιά Καληνύχτα :)

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικές όλες!
    Καλό σου βράδυ μικρή μου φίλη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βράδυ Αριστέα μου...χαίρομαι που σου άρεσαν....είδα την ανάρτηση σου σήμερα και ήθελα να σου πω ότι έχεις πολύ ωραίο όνομα...! Και μην το αλλάζεις με υποκοριστικά, αν και το τσαγάκι μου άρεσε δεν θα το σκεφτόμουν με τίποτα...!

      Διαγραφή
    2. Ξέρω ότι περνάς κι ας σιωπείς! Το λάτρεψα στο τέλος το όνομά μου! Πήγε πακέτο με την ωρίμανση! Πολλά άλλαξαν μέσα μου με τα χρόνια! Για αυτό και λατρεύω το μεγάλωμά μου! Γιατί μου έμαθε πολλά!
      Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. ω πολύ όμορφο θέμα. να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απίστευτο κι όμως αληθινό..το χθες και το σημερα στο ίδιο ακριβώς σημείο...πάντως και μόνο το ότι θυμούνταν που ακριβώς τραβήχτηκε η φώτο και βρήκαν το ακριβές σημείο για τη σύγκριση αυτο και μόνο μου φάνηκε ενδιαφέρον..ευχαριστούμε που το μοιράστηκε μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!