Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

~Απόδραση στα μαγευτικά Μ Ε Τ Ε Ω Ρ Α~


Άλλοτε ήταν είκοσι μοναστήρια ριζωμένα στις κορφές των βράχων.
Σήμερα έχουν μείνει έξι.
Άλλοτε με δίχτυ ανέβαιναν οι μοναχοί, οι προμήθειες και οι άλλοι.
Σήμερα σκάλες και γεφύρια είναι η πρόσβαση.
Άλλοτε διέμεναν οι καλόγεροι και οι περαστικοί προσκυνητές.
Σήμερα μια πλημμυρίδα από όλα τα μέρη του κόσμου συρρέει για το πολλαπλό αυτό θαύμα. Τα Μετέωρα είναι ο τόπος όπου το ορθόδοξο μοναστικό πνεύμα ανταμώνει με τον γήινο προορισμό του.

Η ανδρική μονή του Αγίου Νικολάου του Άσμενος ή Μονή του Αναπαυσά



Η γυναικεία Μονή Ρουσάνου, Αγία Βαρβάρα


Η ανδρική Μονή Αγίας Τριάδος


Η γυναικεία Μονή Αγίου Στεφάνου


Η ανδρική μονή των Αγίων Πάντων ή Μονή Βαρλαάμ 

 
Η ανδρική μονή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, γνωστή και ως «Μεγάλο Μετέωρο»

Από κοντά είναι ακόμη πιο ωραία....τις φωτογραφίες τις δανείστηκα από το διαδίκτυο....!
Να έχετε μια όμορφη μέρα :)

8 σχόλια:

  1. Καταπληκτική η περιήγησή σου στους ιερούς βράχους των Μετεώρων!Είχα ανέβει παλιά σ΄ ένα απ΄ αυτά τα μοναστήρια και θα ΄θελα να ξαναπάω!Ήταν υπέροχα!
    Χαρούμενη καλημέρα γλυκιά μου και να ΄σαι πάντα καλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε Σοφία μου, είναι όντως πολύ ωραία στα Μετέωρα σου εύχομαι να βρεις την ευκαιρία και να ξαναέρθεις...! Να έχεις μια χαρούμενη μέρα :)

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο ! Θαύμα της φύσης! Τα είδα από κοντά , ειναι εντυπωσιακά και πανεμορφα κι από κοντά . Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ονομάζονται Μετέωρα (μετέωρος) Ωραία ανάρτηση , μου άρεσε πολύ. Αγαπώ Ελλάδα! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο στην σημερινή ανάρτηση μου (Παναγία Φανερωμένη), χαίρομαι που σου άρεσε η εκκλησία και η εικόνα της Παναγίας στην είσοδο..
    Θα βάλω στο μπλοκ μου αυτην με τα Μετέωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Δελφινάκι...κι ακόμα περισσότερο χαίρομαι που τα έχεις επισκεφθεί...έρχομαι από μικρή εδώ και τα νοιώθω σαν σπίτι μου...Θα χαρώ να τα δω και στο blog σου :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Δεν έχω πάει ποτέ και είναι τόσο όμορφα!
    Πολύ θα ήθελα να βρεθώ κάποτε κι εγώ στα Μετέωρα!
    Καλό σου βράδυ καλή μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι καλή μου... Είναι πολύ ωραία... Βέβαια πάντα με καλή παρέα :-)

      Διαγραφή
  4. Πόσο χάρηκα αυτήν την ανάρτηση και τις φωτογραφίες, έχω την χαρά να τα δω από κοντά πριν αρκετά χρόνια . Ενοιωσα τη μαγική ομορφιά του τόπου , βέβαια σήμερα ξέθαψα τις αναμνήσεις μου από εκείνη την εποχή και βρέθηκα εκει΄
    Πόσο πολύ χάρηκα , μακάρι να μπορώ να ξαναέρθω
    Ευχαριστώ πολύ για την χαρά που μου έδωσες
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Nikol μου,
      Φωτογραφίες... πόσο ωραίες αναμνήσεις μας θυμίζουν....Χαίρομαι που σε έκανα να χαρείς με την ανάρτηση μου...Να 'σαι πάντα καλά :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!