Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Τα καλύτερα θα 'ρθουν

Το video είναι δανεισμένο από τον χρήστη demy fws

Όταν η ψυχή σου τα πάντα γυρεύει,
κι είναι σαν την άνοιξη που όλους μαγεύει
άσε την....σ' ένα ταξίδι μαγικό.

Νιώσε για λίγο την φλόγα που καίει,
γίνε η αγάπη που πάντα σου λέει
είμαι εδώ, τώρα μπορείς όπως κι εγώ.

Ταξίδι....με των παιδιών μου τις φωνές.
Αγάπη....χαρίζουν όλες οι καρδιές.
Σαν φίλοι....που μεγαλώνουμε μαζί.

Αξίζει τ' όνειρο πάντα να ζει!

Ελπίδα....και τα καλύτερα θα 'ρθούν.
Με πίστη....σε όλα αυτά που σ' οδηγούν.
Όνειρα....σε προκαλούν πάντα να ζεις.

Ζήσε τα....είναι ο νόμος της ζωής!

Όταν τα ναι και τα όχι, ερίζουν.
Όταν τα πρέπει και τα θέλω, ελπίζουν.
Σε όνειρα.. ..σαν τα μικρά, μικρά παιδιά.

Όταν στην ζωή σου κάτι έχεις
όταν λες, πως τότε δεν αντέχεις
γέλασε....υπάρχει δεύτερη ματιά.

Ταξίδι....με των παιδιών μου τις φωνές.
Αγάπη....χαρίζουν όλες οι καρδιές.
Σαν φίλοι....που μεγαλώνουμε μαζί.

Αξίζει τ' όνειρο πάντα να ζει!

Ελπίδα....και τα καλύτερα θα 'ρθούν.
Με πίστη....σε όλα αυτά που σ' οδηγούν.
Όνειρα....σε προκαλούν πάντα να ζεις.

Ζήσε τα....είναι ο νόμος της ζωής!


Αφιερωμένο σε όλους εσάς.....και μην ξεχνάτε
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ 'ΡΘΟΥΝ!!!

17 σχόλια:

  1. Πολύ χαρούμενη κι αισιόδοξη η σημερινή δημοσίευση και το βιντεάκι!
    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε για την αφιέρωση και την ευχή (τίτλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το όνειρο αξίζει να ζει πάντα, και δεύτερη ματιά υπάρχει όταν φτάσουμε στα όριά μας και ναι, όταν δεν παραιτούμεθα, τα καλύτερα θα έρθουν, θα τα βρούμε, θα τα προκαλέσουμε, στο κάτω-κάτω!!!

    Καλό Κυριακάτικο μεσημέρι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Μέλανη μου...να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς :))

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, Όμορφα, χαρούμενα μηνύματα και υπέροχο video, για μια ελπιδοφόρα εβδομάδα που έρχεται! Με πίστη, δύναμη ψυχής κι ελπίδα σίγουρα τα καλύτερα θα έρθουν! Σε καλωσορίζω στο blog μου και μας εύχομαι καλά "ταξίδια" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Κατερίνα μου....θα χαρώ να τα ξαναπούμε :) Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι που το ακούω....!
    Καλό σου απόγευμα κοριτσάκι μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Ολοι προσμένουμε γιά τά καλύτερα πού θά έρθουν!
    Μέ πίστη καί προσευχή!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς...με πίστη και προσευχή :)))
      Σου εύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ναι αγριομελάκι μου...πίστεψε το και θα δεις!
      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφη φραση! Με αυτη στο μυαλό μου θα κοιμηθώ σήμερα, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι αισιόδοξο :))
    Μακάρι! Θα το θυμάμαι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...το βρήκα τυχαία και ενθουσιάστηκα :)))
      Καληνύχτα κοριτσάκι.... :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!