Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Αγία Ωραιοζήλη!


Σήμερα είναι η ονομαστική μου εορτή...
Μια σύντομη περίληψη του βίου της αγίας μου ακολουθεί παρακάτω....

"Η Αγία Ωραιοζήλη έζησε τον 1ο αιώνα μ.Χ. Είχε πατρίδα το Βυζάντιο και οι γονείς της ήταν Έλληνες ειδωλολάτρες. Στην αρχή ήταν και αυτή ειδωλολάτρισσα, κατόπιν όμως έγινε χριστιανή από το κήρυγμα του Αποστόλου Ανδρέα. Επειδή η Ωραιοζήλη ήταν μορφωμένη γυναίκα, μπόρεσε και έμαθε σωστά όλες τις αλήθειες του Ευαγγελίου, έτσι ώστε να τις διδάσκει και σ' άλλες γυναίκες και κατόρθωσε να ελκύσει πολλές απ' αυτές στον Χριστό.

Όταν επί αυτοκράτορα Δομιτιανού κινήθηκε διωγμός κατά των Χριστιανών, η Αγία Ωραιοζήλη συνελήφθη και επειδή έμεινε πιστή στην αγάπη του Χριστού, αποκεφαλίστηκε και κατατάχθηκε στο σεμνό χορό των Μαρτύρων. Το δε νεκρό της σώμα το έριξαν στη φωτιά."

Όπως μου έλεγε και μια φίλη μου...."Εορτή αγίου, μίμησις αγίου"
Εύχομαι όλοι να μοιάσουμε όσο μπορούμε στην αγία...!


Κι ένα μικρό δωράκι (κέρασμα) σε όλα τα φιλαράκια που με παρακολουθούν....
...για να στολίσετε το ιστολογιό σας!!!
Σας ευχαριστώ για την παρέα σας!

23 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ για τη γιορτή σου !!!!Ωραίο το αφιέρωμά σου !!! (δεν ήξερα ότι υπάρχει Αγία με αυτό το όνομα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη μου...και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο!!!
      Να έχεις ένα χαρούμενο σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  2. Το όνομα δεν είναι τυχαίο ε; Ωραίος...ζήλος!
    Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου!
    Ό,τι επιθυμείς :)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, δεν είναι τυχαίο...πάντοτε είχα ζήλο για τα ωραία!
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου....και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά και καλά, πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά γύρω σου!!! Ευκαιρία ήταν να μάθουμε και για την Αγία Ωραιοζήλη, δεν την είχα ξανακούσει!!
    Και του χρόνου!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αλήθεια πως είναι σπάνιο το όνομα....!
      Σ'ευχαριστώ πολυ! Καλό σου βράδυ, εύχομαι η αγία να σε βοηθάει πάντοτε!

      Διαγραφή
  4. Ειναι τοσο περιεργο μερικες φορες.
    Εχθες σχολιασαμε (περιεργως)το ονομα στο blog μου με τον Ανταιο...
    και σημερα....
    το σπανιο...
    βρεθηκε τοσο κοντα μας.
    Διαβασε τα σχολια μας αν βρεις ευκαιρια.

    Χρονια ηρεμα και γαληνια σου ευχομαι
    συναμα περισυλλογης κι αγαπης φυσικα.
    Ευχαριστουμε,ευχουλα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου για τις όμορφες ευχές σου....Τα είδα τα σχόλια σας....είδες καμιά φορά πως τα φέρνει η ζωή...
      Αντεύχομαι τα καλύτερα :)

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα Ωραιοζήλη!

    Ζωη γεμάτη ζηλο, γεματη συγκινησεις κ αγωνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ωραιοζήλη μου!!!! Πολύχρονη να'σαι και να χαίρεσαι το όνομά σου!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου......καλή υπομονή στον αγώνα σου :))))

      Διαγραφή
  7. Χρονια πολλα Ωραιοζήλη!Πολύχρονη!!!Καί έμαθα καί γιά Τόν Βίο Τής Αγίας!Βοήθειά μας!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βοήθησα στην διάδοση του....!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου....να 'σαι γερή και δυνατή...η αγία να μεσιτεύει στον Κύριο για όλα τα προς σωτηρίαν αιτήματα σου....! Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
    Εύχομαι ο,τι είναι καλύτερο για την ψυχούλα σου! :))

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'το στόμα σου και στου Θεού τ'αφτί!
      Καλό σου βράδυ...σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά, καλή μου. Να σε διακρίνει πάντοτε το στοιχείο του ζήλου σε ό,τι κάνεις και να σε οδηγεί σ' επιτυχίες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου...κορίτσι μου...!
      Εύχομαι η αγία να μεσιτεύει στον Κύριο για σένα :)

      Διαγραφή
    2. Τι υπέροχη ευχή. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς.
      Μακάρι να το κάνει για όλους μας, γιατί όλοι χρειαζόμαστε βοήθεια κι ανακούφιση.

      Διαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κοριτσάκι μου...χαίρομαι που σου άρεσε τόσο το όνομα μου... :)))
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ...Εύχομαι η αγία να σε προστατεύει πάντοτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά..Βοήθεια μας , βοήθεια σου...δεν γνώριζα ότι υπάρχει τέτοια Αγία, ούτε πότε γιορτάζει... Χαίρομαι που εμαθα το βίο της..ευχαριστούμε για το εικονάκι, πολύ γλυκό από μέρους σου...με χαρά θα το βάλω στο σπιτάκι μου στη σελίδα δώρα μαζί με το βίο της Αγίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δελφινάκι μου....χαίρομαι που βοήθησα στην διάδοση του βίου της...!

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ..Πρώτη φορά πάντως ακούω αυτό το όνομα..είναι ασυνήθιστο, αλλά όμορφο

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!