Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Έργο τέχνης

Ο καλλιτέχνης Francois Abelanet δημιούργησε ένα εντυπωσιακό έργο τέχνης στην πόλη της Λυών, στην πλατεία Μπελκούρ, κερδίζοντας το θαυμασμό όσων το είδαν. Εφαρμόζοντας την τρισδιάστατη τεχνική, ο Francois αποτυπώνει τη φαντασία του πάνω στο οδόστρωμα και εκπλήσσει. Το έργο, μήκους άνω των 4.000 τετραγωνικών μέτρων, δείχνει μια σειρά από σουρεαλιστικούς κόσμους, με ψηλά κτήρια, τεράστια αστικά τοπία, τόσο μεγάλα μάλιστα που οι θεατές μπορούν να μπουν άνετα μέσα σε αυτά.


«Οι κάτοικοι μπαίνουν σε έναν άλλο κόσμο, ενώ όσοι βλέπουν από μακριά το έργο έχουν το πλεονέκτημα της ακόμα μεγαλύτερης έκπληξης. Επιθυμώ να καταφέρω να μπω στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες με αυτό το έργο που είναι το μεγαλύτερο 3D στο κομμάτι της street art», λέει ο καλλιτέχνης. Όσο για το αποτέλεσμα; Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους…




23 σχόλια:

  1. Η street art είναιεκπληκτική. Παίζει τόσο καλά με το μυαλό μας!
    Αλλά τούτος ο καλλιτέχνης...τι να πω! Ξεπερνάει κάθε φαντασία!
    Καλημέρα γλυκιά μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Πραγματικά....καλώς μας ήρθες...!
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα :)

      Διαγραφή
  3. Πάνω στο δρόμο το έκανε αυτό; καταπληκτικό!!! υπέροχο!!! σαν αληθινό , νομίζει θα αρχίσουν να περπατούν και να μιλούν...μπράβο για τις ωραίες και ποικίλες επιλογές των θεμάτων σου...
    με την ευκαιρία θα ήθελα να μου πεις κάτι που σου αρέσει να το κάνω ζωγραφιά για το σπιτάκι σου..όπως ήδη ξέρεις συνδυάζω την αγαπημενη μου ζωγραφική με τα εικονάκια/σήματα των μπλογκς...
    επίσης, πολύ χάρηκα που θα συμμετέχεις στην ιδέα μου και θα έχω κάτι δικό σου...
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπς,συγνώμη,όπως ίσως ξέρεις ήθελα να πω

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι μου δεν ξέρω τι να σου προτείνω....σίγουρα κάτι θαλασσινό...από 'κει και πέρα βάλε την φαντασία σου..κάτι σαν την εικόνα προφίλ μου στο πιο απλό...!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση, πραγματικός καλλιτέχνης!
      Να σε ρωτήσω και κάτι...στον διαγωνισμό που έχεις μπορώ να τα βάλω όλα στο τέλος ή πρέπει να δείχνω τις φωτογραφίες ανά διαστήματα...?
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
    3. μόλις είδα το εικονάκι του 24 που έβαλες , σ ευχαριστώ ..δεν ειναι διαγωνισμος ομως :((
      μια ιδεα που ειχα...επειδη εχω ηδη διαγωνισμο,τον καλοκαιρινο διαγωνισμου δημιουργιας...
      ηδη σκέφτηκα τι ζωγραφιά να κάνω...
      όσο για το ερώτημα σου , ήδη στην ενημερωτική μου ανάρτηση υπάρχει σχετική αναφορά στην τρίτη παράγραφο... αν εσένα σε βολεύει αλλιώς όμως μπορείς να κάνεις όπως σε βολεύει
      ευχαριστώ , θα περιμένω με χαρά τις φώτος σου :)

      Διαγραφή
    4. Έχεις δίκιο... το διορθώνω αμέσως...!
      Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή
  4. Μπααααα...δε λεει...
    Μπερδευει εντελως την αισθητικη μου...
    και την ισορροπια μου.
    Θα το προτιμουσα σε τοιχο......μαλλον!

    Καλομεσημερακιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πραγματικά με εντυπωσίασε....!
      Θα ήθελα να το δω και από κοντά...
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα αγριομελάκι μου....!

      Διαγραφή
  5. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά αξιοθαύμαστο το έργο του καλλιτέχνη που το τόλμησε. Μας έδωσες όμορφες εικόνες και ταξιδέψαμε! Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου...κι εσύ να έχεις ένα όμορφο απόγευμα :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ εντυπωσιακό! Θαυμάζω τους καλλιτέχνες με χαρίσματα!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση!:)

    Καλό βράδυ εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...να σε ρωτήσω κάτι...
      Έχεις δικό σου blog, γιατί δεν με οδηγεί κάπου ο σύνδεσμος σου...
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ Lia μου....!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ! :))

      * ξέρεις εσύ γιατί! :)

      Διαγραφή
  7. Αυτό το έργο ξεπερνά την φαντασία μου , πρέπει να είναι σπουδαίο μυαλό
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ εντυπωσιακό!Φοβερή δουλειά!!!
    Μπράβο στόν καλιτέχνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!