Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Οι άνθρωποι που σ' αγαπάνε!

Οι άνθρωποι που σ' αγαπάνε, ποτέ δεν σε ξεχνάνε...
Ποτέ δεν σου γυρίζουν την πλάτη...Ακόμη κι αν τους πληγώσεις, ακόμη κι αν φύγεις από κοντά τους....
Πάντα σε περιμένουν...να σ' αγκαλιάσουν και να γιατρέψουν τις πληγές σου...
Πάντα είναι κοντά σου...όχι μόνο στις καλές στιγμές...
Δεν αρκούνται να σε παρηγορούν, αλλά προσπαθούν να προλάβουν το κάθε δάκρυ σου...Χαίρονται με τη χαρά σου και λυπούνται με τη λύπη σου...
Γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής σου...
Πηγή: διαδίκτυο

17 σχόλια:

  1. αυτοί είναι ότι πιο σημαντικό !! καλημέρα όλη μέρα καλή εβδομάδα φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νικόλα μου!!!!! Ότι καλύτερο στην ζωή μας :)
      καλή εβδομάδα φίλε μου!

      Διαγραφή
  2. καλημερα! καλη εβδομαδα να εχεις ευχομαι! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι είναι !!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ωραιοζήλη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι ειναι.
    αυτοι οι ανθρωποι σε νιωθουν και τους νοιωθεις.
    και αμα ειναι αμοιβαια η αγαπη ακομα καλυτερα
    οτι ανθρωπινη σχεση και να ειναι αυτη.
    καλημερα καλη εβδομαδα και απο μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως αν είναι αμοιβαίο είναι απλά ιδανικό!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. Είναι κι αυτός ένας τρόπος για να τους διακρίνουμε μέσα από το πλήθος εκείνους που μας αγαπάνε, εε? :)))
    Φιλάκια πολλάααα Ωραιοζήλη μου! Καλή εβδομάδα! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απλα δεν απαντησες στα σχολια της Τεταρτης και για αυτο στο ειπα να τα κοιταξεις.
    καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα βλέπω, απλά μερικές φορές δεν έχω κάτι να απαντήσω!
      Καληνύχτα :)

      Διαγραφή
  7. ΑΧ Ωραιωζήλη μου! Σαν τα μάτια μας αυτούς τους ανθρώπους! Σαν τα μάτια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!