Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Άσε τις έννοιες σου στον Θεό!

"Καθόμαστε πολλές φορές άδικα, ώρες ολόκληρες, για να βρούμε μόνοι μας λύση σε ένα θέμα, χρησιμοποιώντας όλη την απειρία μας. Ο ύπνος δεν μας πιάνει, γιατί μας έχει πιάσει το ταγκαλάκι με επίμονες σκέψεις. Τελικά βρίσκουμε μια λύση, αλλά μετά ο Θεός μας βρίσκει άλλη, καλύτερη λύση. Η προσευχή με την εμπιστοσύνη στο Θεό ξεκουράζει, γι'αυτό ας αφήνουμε με εμπιστοσύνη στο Θεό τα δυσκολοκατόρθωτα ανθρωπίνως και να μη στηριζόμαστε στις δικές μας ανθρώπινες προσπάθειες και Εκείνος θα κάνει ό,τι είναι καλύτερο"
γερ. Παΐσιος

11 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά μου.
    Χρειάζεται υπομονή και προσευχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικές αρετές...μακάρι να της αποκτήσουμε στο μέγιστο βαθμό!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ Ωραιοζήλη μου, με αυτά τα λόγια. Κανένας μας δεν ξέρει το σχέδιο του Θεού, ας του έχουμε εμπιστοσύνη γιατί Εκείνος ξέρει καλύτερα από εμάς!
    Καλή εβδομάδα να έχεις γλυκό μου! Καλό απόγευμα!
    Φιλάκια πολλάάάαα!!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ξέρει καλύτερα...εμείς πότε θα το καταλάβουμε και θα Τον εμπιστευτούμε τυφλά δεν ξέρω ;)
      Καληνύχτα κοριτσάκι μου ♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ σοφά τα λεγόμενα, ας έχουμε εμπιστοσύνη στο Θεό!
    Γράφεις τόσο όμορφα Ωραιοζήλη μου, αλλά μεταφέρεις κι άλλα τόσα ισάξια και σημαντικά, όπως το σημερινό του γερ. Παΐσιου!
    Να είσαι καλά και πάντα με την ευλογία του!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ λίγα είναι δικά μου...αλλά σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. Έτσι είναι Ωραιοζήλη μου!!!!
    Καλό βράδυ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αμφ: Όλους τους άλλους τους έχουμε "δοκιμάσει"...Μήπως ήρθε η σειρά Του;;;
    Σε ευχαριστώ,αδελφούλα!
    Ο Θεός μαζί μας...
    http://amfoterodexios.blogspot.gr/2015/11/blog-post_48.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλές φορές εναποθέτουμε τις ελπίδες μας εκεί...κι ο Θεός βοηθός στην κυριολεξία.. Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!