Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Συνεργοί

Έσκυψες πάνω στη γη, είδες πληγή ανοιχτή.
Ήρθες και μας μίλησες, τον πόνο μας ένιωσες.
Τον ουρανό που ζήλεψα, εντός μου τώρα γύρεψα.. 
μ’ έμαθες να αγαπώ, στον κόσμο Συνεργός Σου να γεννώ.. 
Μεγάλη η ζωγραφιά, χρώματα σκούρα θαμπά.
Δώσε μου χρώμα λαμπρό, μια πινελιά σου κι εγώ.
Τον ουρανό που ζήλεψα, εντός μου τώρα γύρεψα.. 
μ’ έμαθες να αγαπώ, στον κόσμο Συνεργός Σου να γεννώ..
Χαμόγελο στον πόνο, την αμαρτία λιώνω.. 
Φως γλυκό απ’ το κερί μου, δική Σου η ζωή μου, Θεέ μου...
Τον ουρανό που ζήλεψα, εντός μου τώρα γύρεψα.. 
μ’ έμαθες να αγαπώ, στον κόσμο Συνεργός Σου να γεννώ..

6 σχόλια:

  1. Ας γίνουμε κι εμείς Συνεργοί Του μ΄ αγάπη και με καλές πράξεις.
    Χαρούμενη καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο καλή μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω η προσπάθεια μετράει...Καλή δύναμη στον αγώνα σου :)

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι θα σου ευχηθώ καλό βράδυ!
    Άργησα απόψε αλλά δεν σε ξεχνώ!
    Υπέροχα λόγια ....Συνεργός Σου να γεννώ...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς...κι εγώ σε παρακολουθώ απλά δεν έχω πάντα την δυνατότητα να αφήσω σχόλιο...όσο για το τραγούδι στο χέρι μας είναι να το κάνουμε πραγματικότητα...
      Φιλιά...Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Δική Σου η ζωή μου Θεέ μου...τί στίχος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο έτσι μπορείς να ζήσεις χαρούμενος και χωρίς έννοιες την ζωή σου :))))
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!