Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Καλή χρονιά!


O νέος χρόνος εύχομαι πολλές χαρές να δώσει κι αν ήταν λίγες του παλιού να σας τις συμπληρώσει…

Δέντρο Χριστουγεννιάτικο μ’ ευχές έχω στολίσει, ο νέος χρόνος που θα’ ρθεί χαρές να σας γεμίσει…

Όσες ευχές απλόχερα οι άλλοι θα σας πούνε, εγώ ένα σας εύχομαι αληθινές να βγούνε…

Νέε χρόνε που θα μπείς εύχομαι να μπορέσεις ανθρώπους που πολύ αγαπώ να μην στενοχωρέσεις…

Καλοί μου φίλοι εύχομαι με τον καινούριο χρόνο την πόρτα σας να τη χτυπά η ευτυχία μόνο…

Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία, χαρά και αγάπη!

4 σχόλια:

  1. Εύχομαι ένα ευτυχισμένο 2013 με αγάπη και υγεία και ότι καλύτερο στον καθένα προσωπικά. Καλύτερες στιγμές στις χώρες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχισμένο και χαρούμενο εύχομαι να είναι Δελφινάκι μου...!

      Διαγραφή
  2. Καλή σου μέρα γλυκιά μου!
    Εύχομαι ολόψυχα καλή χρονιά με αγάπη κι υγεία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!