Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Μηνυματάκι


7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα καλή μου!
    Μη νομίζεις πως σε ξέχασα!Είχα περάσει και το μεσημεράκι..!
    Δεν άφησα σχόλιο, γιατί δε μπορώ να διακρίνω το μηνυματάκι... και τα γυαλάκια μου δε με βοηθάνε... κι απ΄ όσο ξεχωρίζω πρέπει να ΄ναι όμορφο!
    Φιλιά πολλά χαρά μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε βοηθήσω λοιπόν φίλη μου...το μηνυματάκι γράφει: "Ουσιαστικά δεν γνωρίζω άλλη δυστυχία εκτός από τη συμφορά του άλυτου προβλήματος, του υψίστου νοήματος ή έσχατου σκοπού. Όταν αυτό λυθεί, τότε κάθε τραγωδία υποχωρεί, και ο άνθρωπος εισέρχεται στον χώρο της εσωτερικής ειρήνης."
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. αχαχα γελάω με τη Σοφία γιατί κι εγώ έβαλα τα γυαλάκια μου για να διαβάσω! Πέρασα το πρωί και το είδα αλλά δεν πρόλαβα να γράψω το οτιδήποτε! Ο χρόνος με κυνηγάει στη δουλειά!
    Το να μην μπορείς να δεις ένα πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις πραγματικά σε βασανίζει... Ακόμα κι αν δεν λυθεί εντελώς όταν το βάλεις κάτω και το δεις έχεις κάνει ήδη ένα μεγάλο βήμα για να το λύσεις!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ σε αντίθεση με τις δυο προηγουμενες αναγνωστριες σου, διαβασα το μηνυματακι . Μου αρεσουν τα μηνυματακια που βαζεις και αυτά που γράφουν..
    υγ-επίσης, κάθε μέρα λέω να το πω και ξεχνώ, μου αρέσει ο τίτλος του blog,ENA KAΘΕ ΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου δελφινάκι!
      Η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να κάνω μηνυματάκια μου άρεζε πολύ...αλλά πλέον δεν έχω το χρόνο και την διάθεση...!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν :)
      Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
    2. Α,εσύ τα κάνεις τα μηνυματάκια; Νομιζα τα εβρισκες στο ιντερνετ και τα αναδημοσιευες..Ευχομαι να ξαναβρεις την διαθεση σου. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!