Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Σ' αγαπώ!

"Αγαπημένη μου Άλι....Ξαγρύπνησα επειδή ξέρω πως όλα τελείωσαν μεταξύ μας. Δεν νοιώθω πίκρα. Ξέρω ότι αγαπηθήκαμε αληθινά. Αν στο μέλλον συναντηθούμε, έχοντας πλέον νέες ζωές... θα σου χαμογελάσω και θα θυμηθώ... πως περάσαμε ένα καλοκαίρι στην φύση... μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλο την αγάπη.
Η καλύτερη αγάπη είναι αυτή που ξυπνά την ψυχή και μας οδηγεί ψηλά. Ανάβει φωτιά στις καρδιές και γαληνεύει τις ψυχές μας. 
Αυτό μου χάρισες. 
Αυτό έλπιζα να σου χαρίσω για πάντα.
Σ' αγαπώ. Θα τα πούμε. 
Νόα"
The Notebook

9 σχόλια:

  1. Υπέροχο κείμενο αγάπης!
    Θα κρατήσω αυτές τις γραμμές:"Η καλύτερη αγάπη ειν΄ αυτή που ξυπνά την ψυχή και μας οδηγεί ψηλά.Ανάβει φωτιά στις καρδιές και γαληνεύει τις ψυχές μας."Αυτό είναι το θαύμα της αγάπης!
    Χαρούμενη καλημέρα καλή μου!
    Φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτό το σημείο μου άρεσε πιο πολύ...!
      Καλό απόγευμα αγκαθάκι μου :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα λόγια βγαλμένα από την καρδιά..μακάρι όλοι να έχουν κάποιον/κάποια να τους λέει τέτοια λόγια ,να δείχνει την αγάπη του με λόγια και πράξεις..ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου...!
      Καλές οι πράξεις, αλλά χρειαζονται και τα λόγια...ο συνδιασμός τους απογειώνει..!

      Διαγραφή
  3. Μα πόσο υπέροχη ταινίααα!!Είναι πραγματικά όμορφο και αισόδοξο να πιστεύεις σ'αυτού του είδους την αγάπη...
    Καλό απόγευμα!!
    ps:θα χαρώ εαν κάνετε ένα πέρασμα απ το καινούριο μου blog (είμαι καινούρια στο χώρο).ευχαριστω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Έλενα...!
      Έχεις δίκιο για την ταινία κι εμένα μου άρεσε πολύ την είδα χθες, πρώτη φορά :)

      Διαγραφή
  4. Mακράν από τις πιο ρομαντικές ταινίες...!!! Πόσο λυπάμαι όμως όταν άνθρωποι που αγαπιούνται αναγκάζονται να ζουν χωριστές ζωές για διάφορους λόγους... τι τεράστια αδικία και ατυχία να αγαπάς και να μην έχεις την αγάπη σου κοντά σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις δίκιο Μαρία μου, αλλά η αλήθινη αγάπη κρατάει κι ας είναι και μακριά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά... απλά κρίμα να ταλαιπωρείται και να δοκιμάζεται έτσι!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!