Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Υπάρχει μόνο ό,τι μπορεί να μετρηθεί στατιστικά;;;

«Τι κρίμα για σένα, αν πιστεύεις ότι υπάρχει μόνο ό,τι μπορεί να μετρηθεί στατιστικά. Πραγματικά σε λυπάμαι αν διευθύνει τη ζωή σου μόνο αυτό που μπορεί να μετρηθεί, γιατί εμένα με κεντρίζει το απροσμέτρητο. Με κεντρίζουν τα όνειρα, όχι μόνο αυτό που είναι μπροστά μου. Δε δίνω δεκάρα γι’ αυτό που βρίσκεται μπροστά μου. Αυτό το βλέπω. Αν θες να περάσεις τη ζωή σου μετρώντας το, είναι δικαίωμά σου, εμένα όμως με ενδιαφέρει αυτό που βρίσκεται πιο έξω. Υπάρχουν τόσα που δε βλέπουμε, δεν πιάνουμε, δε νιώθουμε, δεν καταλαβαίνουμε.
Υποθέτουμε πως η πραγματικότητα είναι αυτό το κουτί που μας βάλανε μέσα, κι όμως σας βεβαιώνω πως δεν είναι έτσι. Ανοίξτε την πόρτα κάποτε και κοιτάξτε τι υπάρχει έξω. Το όνειρο του σήμερα θα είναι η πραγματικότητα του αύριο. Κι όμως έχουμε ξεχάσει να ονειρευόμαστε».
Λέο Μπουσκάλια 

6 σχόλια:

  1. "απροσμέτρητο"
    Υπέροχη λέξη!
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσες φορές και να διαβάσω αυτο το αποσπασμα ανατριχιάζω!
    Είναι μαγικό! Με απογειώνει!!

    Καλημέρα, καλή μου φίλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε φίλε μου!
      Η αλήθεια είναι πως τώρα τελευταία βρήκα το απόσπασμα, αλλά έχεις δίκιο, ο τρόπος που μιλάει για το μέλλον σου δίνει την δύναμη να αγωνιστείς και να πετύχεις!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο κείμενο!
    Μπορώ να πω πως είναι κι αφιέρωση σ΄ εκείνους που μετράνε τη ζωή μας με στατιστικά κι αριθμούς, πετώντας τη ζωή μας στα σκουπίδια!Άραγε τι είδους ψυχή κρύβουν μέσα τους;
    Καλημέρα και χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις καλή μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου! Δεν ξέρω τι ψυχή κρύβουν μέσα τους, αυτό που ξέρω είναι πως δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μετράω την ζωή μου με στατιστικά και αριθμούς κι ελπίζω να μην φτάσω σ' αυτό το σημείο...!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!