Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Μηνυματάκι


20 σχόλια:

  1. καλημερούδια..πολύ γλυκό και τρυφερό το σημερινό σου μηνυματάκι..και ο συνδυασμός της εικόνας μου άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα!!Η φιλία όπως και η πίστη είναι απαραίτητα εφόδια για να πορευτεις στις δυσκολίες της ζωής.
    Σε ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ωραιοζήλη μου..πολύ γλυκιά η ανάρτηση..ναί,θέλει πότισμα γιατί είναι πολύτιμη σαν τα λουλούδια που χρειάζονται νεράκι για να παραμείνουν ζωντανά..καλό σου απογευματάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό καλό θα ήταν να μην τις παραμελούμε :))
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  4. Η φιλία είναι ιερή!
    Το μήνυμά σου υπέροχο!
    Έχεις την καλημέρα μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. https://lh6.googleusercontent.com/_OxmeYoFHAXA/S0OhREDYsCI/AAAAAAAAANM/GHQJ-QrT4zs/s640/%CF%83%CE%AC%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B70007.jpg
    σας παραπέμπω σε αυτό το link. Η εικόνα ανέβηκε από το μυστήριο κορίτσι στην πρόσφατη ανάρτηση της σχετικά με την φιλία!

    Καλή ημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο το κείμενο σ'ευχαριστώ...καλό σου βράδυ Λία μου :)

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφο και αληθινό το μηνυματάκι σου Ωραιοζήλη μου!!
    Φιλάκια πολλά πολλά γλυκάκι μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα φιλάκια...κι ανταποδίδω....καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Τρυφερό και γλυκό το μήνυμα σου! Μου αρέσει!!
    Lia, ενδιαφέρον το κείμενο που μας παραπέμπεις! ;)
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφες εννοιες...
    οπως λεμε "σε νοιαζομαι"

    Καλο ξημερωμα,ματια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!