Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Είναι μια σκάλα...


23 σχόλια:

  1. Ας ειμαστε "ατρομητοι" λοιπον....
    στο χαος της ...ΥΛΗΣ.

    Καλημερολουλουδο και καλομηνακι,ευχουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα αγριομελάκι μου..."ατρόμητοι" λοιπόν μέχρι την Ουράνια Βασιλεία :)

      Διαγραφή
  2. καλό μήνα....σε χάσαμε τελευταία...εύχομαι να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόξα τω Θεώ Δελφινάκι μου εγώ καλά είμαι δεν μπορώ να πω το ίδιο όμως και για τον υπολογιστή μου....με έχει εγκαταλείψει τελευταία....και κάνω προσπάθειες να τον σώσω....Καλό σου απόγευμα :) Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου :)

      Διαγραφή
  3. Είναι μια σκάλα... Και είναι δύσκολο να την ανεβείς, αλλά ας μη τα παρατάμε!
    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ακούω....δεν πρέπει ποτέ να τα παρατάμε...!!! Καλή δύναμη και καλό μήνα σου εύχομαι :)

      Διαγραφή
  4. Κάνεις αναφορα για μια σκάλα "εσωτερικου χώρου".Εσωτερικής ανάγκης και επίτευξης του στόχου!!!
    Σε ευχαριστώ πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η σκάλα; λοιπόν της ψυχής μας είναι δύσκολη στην ανάβαση!!!
    Ενα βήμα πάνω τρία κατρακυλίσματα πίσω , αλλά πάλι πάνω...
    Ευχαριστώ !! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο θα ΄θελα ν΄ ανέβω αυτήν τη μεγάλη σκάλα!Ας κατέβω λοιπόν απ΄ τα υπόγεια της ψυχής μου!
    Ευλογημένο μήνα με πολύ φώτιση εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνα την ανάβαση...ένα βήμα τη φορά και προσοχή στις πτώσεις...!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι που σου άρεσε!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο προσωπική πείρα θα πώ ότι, η σκάλα αυτή είναι η Παναγία μας.

    Ευχαριστώ γιά την φιλοξενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου Ιωάννη....να μας βοηθάει πάντοτε εύχομαι :)))
      Εγώ σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο μήνυμα!
    Καλό βράδυ Ωραιοζήλη μου και καλό σου μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δύσκολη η ανάβαση, εύκολη η πτώση... Ας είμαστε προσεκτικοί :))
    σε φιλώ πολύ-πολύ γλυκάααααα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά κοριτσάκι μου....εύχομαι καλή και προσεκτική ανάβαση :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!