Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Να μην φοβόμαστε τις ατυχίες μας!

Έχει σημασία μεγάλη να μη φοβόμαστε τις ατυχίες μας. Η ατυχία ματαιώνει την ασθενική βούληση και ατσαλώνει την αληθινή, εκείνη που βαθιά γνωρίζει το τι θέλει. Όποιος αφήνεται στα παιχνίδια της μισό-βούλησης, καταντάει έρμαιο τυχαίων περιστατικών, όπως να ρίχνουμε ζάρια. Ακόμη κι αν αποκτήσει εκείνο που μισοθέλει, δε θα ικανοποιηθεί, θα πει πως δεν είναι τελικά έτσι όπως το φανταζόταν όταν περίμενε, σύντομα θα τον δυσαρεστεί το κέρδος του.
Κυριακή απόγευμα στη Βιέννη
Μάρω Βαμβουνάκη

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά σου αφήνω , όμορφο μήνυμα και ένα βραβείο σε περιμένει
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν μπορέσεις γράψε μου δυο λόγια για το βιβλίο (αν το έχεις διαβάσει ) ναι;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και άργησα Αριστέα μου...θα σου πω πως τον τελευταίο καιρό δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο για το blog μου...και γενικότερα δηλαδή...το βιβλίο ακόμη το διαβάζω...μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, γενικότερα μου αρέσει ο τρόπος που γράφει η Βαμβουνάκη...!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!