Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Θεσσαλονίκη είσαι μια στον κόσμο δεν είν' άλλη!!!!

Σήμερα η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στην αγαπημένη μου πόλη και ποια άλλη θα μπορούσε να είναι εκτός από την πανέμορφη "Θεσσαλονίκη"!!!!!

Προστάτης και πολιούχος της πόλης.....που χθες είχε και την τιμητική του, ο άγιος Δημήτριος που μας σκεπάζει με την Χάρη του.
Λένε πως η Θεσσαλονικούλα μας παλιότερα έμοιαζε κάπως έτσι.....με τείχος μπροστά από τον Λευκό τον Πύργο....
Η Καμάρα, ήταν δρόμος που από κάτω περνούσαν, αν διακρίνω καλά μέχρι και τρένα.... Καμία σχέση με σήμερα θα έλεγα...μα παρατηρώ πως έχει την ίδια αξία στα μάτια μας, καθώς αποτελεί αγαπημένο αξιοθέατο και υπάρχει στις φωτογραφίες όλων μας...!
Τα κάστρα παραμένουν το ίδιο γοητευτικά...ειδικά τις βραδινές ώρες με τους υπέροχους φωτισμούς....ότι πρέπει για μια βόλτα...

Κι ερχόμαστε στο σήμερα.....με τον Λευκό Πύργο να παραμένει το στολίδι της Πόλης μας...αυτή την υπέροχη παραλία να σε μαγνητίζει να την περπατάς, χωρίς να κουράζεσαι και χωρίς ποτέ να την βαριέσαι....
Τα κάστρα να ξεσκεπάζουν την βραδινή μαγεία της Πόλης, αποκαλύπτοντας τα μικρά φωτάκια που είναι διάσπαρτα μέσα της.....και τον Θερμαϊκό να αγκαλιάζει όλη την Θεσσαλονίκη!!!
Αν και δεν είμαι πλέον κάτοικος Θεσσαλονίκης, σπούδασα εκεί και πέρασα πολύ όμορφα χρόνια....Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν σ'αυτό και τους κρατώ βαθιά μέσα στην καρδιά μου.....!!!
Σας ευχαριστώ φιλαράκια μου.....η πόλη μας πάντα θα μας περιμένει, για νέες εξορμήσεις!!!!
Καλημέρα σε όλους :)))

12 σχόλια:

  1. Πανέμορφη και πολύ αγαπημένη η Θεσσαλονίκη, και δεν σ' αδικώ που θέλησες να της δώσεις χώρο σε ξεχωριστή ανάρτηση.

    Να έχεις μια όμορφη μέρα, Ωραιοζήλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λυσίππη μου....χαίρομαι που με καταλαβαίνεις....!!!
      Εύχομαι να περνάς όμορφα :))

      Διαγραφή
  2. Πολύ συγκινητική και όμορφη η ανάρτηση / αφιερωση σου....
    στην ανάρτηση εμπειριών μου, αναφέρομαι και στη Θεσ/κη...κάθε μέρα κάναμε τη βόλτα μας εκεί κοντά στο Λευκό Πύργο στη παραλία... Χρόνια Πολλά και ο Αγ.Δημήτριος να μας προστατεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δελφινάκι μου...χαίρομαι που το διαβάζω...είναι πολύ όμορφο το μέρος και ειδικά έτσι όπως το έχουν διαμορφώσει....!!!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
    2. δεν ξέρω τι έχουν κάνει, εγώ παλιά ήρθα το 1996

      Διαγραφή
    3. Πολύ παλιά.... το έχουν αλλάξει αρκετά...να μας ξαναέρθεις με την πρώτη ευκαιρία....!

      Διαγραφή
  3. "Θεσσαλονίκη μου γλυκειά πού να 'χει τέτοια ομορφιά και τα δικά σου κάλλη."
    Αγαπώ Θεσσαλονίκη, όμορφη η ανάρτησή σου! :)
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν ήμουν μικρότερη ερχόμουν σχεδόν κάθε καλοκαίρι! Τώρα έχω 3-4 χρόνια να ανέβω!
    Πολύ όμορφη πόλη και γοητευτική... Αλλά η αγάπη μου είναι μία: Τερκενλής! (χοχοχο!)
    πολλά πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!! :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αναστασία μου....σε καταλαβαίνω..τα τσουρέκια ειδικά με την σοκολάτα είναι τέλεια....!!!!
      Καλή σου μέρα :)))

      Διαγραφή
  5. Olá amiga, vim desejar-lhe uma excelente semana, e admirar lindas imagens da bela Thessaloniki!!!!! AMEI!!!!
    Que Nossa Senhora esteja sempre ao seu lada também..
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!