Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Μην με βλέπετε μικρό

Μην με βλέπετε μικρό
και θαρρείτε πως δεν ξέρω
τι σημαίνει η Ελλάδα
για εμάς όλους εδώ!

Μου ’χουν πει για το σαράντα,
πως ένα κρύο πρωινό
ζητήσαν να μας πάρουν
το άγιο χώμα που πατώ.

Ο παππούς τότε που λέτε
πήγε πάνω στα βουνά
να στηρίξει όπως λέει
το «ΟΧΙ» που είπε ο Μεταξάς.

Θέλω τώρα να φωνάξω
ένα μεγάλο ευχαριστώ
σε εσάς που πια δε ζείτε
για να ’μαι Έλληνας εγώ.

Μεγάλη εορτή η σημερινή, εύχομαι πάντοτε η Παναγία μας 
να 'ναι βοηθός και προστάτης στο πλευρό μας.
!!!!!!!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Ωραιοζήλη μου! Να'μαστε καλά!
    Και να έχουμε τη βοήθεια της Παναγίας, όπως αναφέρεις... Ήθελα να το τονίσω αυτό, πως πέρα από τον πατριωτισμό, οι Έλληνες είχαν συνοχή λόγω της θρησκείας. Είχαν ένα αποκούμπι, μια παρηγοριά. Και φυσικά τα θαύματα και η προστασία των Αγίων ήταν αμέτρητα!
    Θέλω να μοιραστώ μαζί σου πως τα χρόνια εκείνα, ήθελαν οι Ιταλοί να βομβαρδίσουν την πόλη μου, και καθώς πετούσαν από πάνω ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΖΑΝ. Ενώ την έβλεπαν στο χάρτη, δεν την έβλεπαν με τα μάτια τους την ώρα που ήθελαν να την καταστρέψουν! Κι αυτό γιατί οι Άγιοι Μάρτυρες, που είναι προστάτες, την κάλυπταν και την έκαναν αόρατη! Απίστευτο! Κι όμως υπήρξαν πολλά ακόμα τέτοια περιστατικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιακό....! Να μας φυλάνε πάντοτε...!
      Σ'ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μου...να 'σαι καλά Αναστάσακι μου...φιλάκι...καληνύχτα :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το ποίημα και ωραία επιλογή για τη σημερινή ανάρτηση
    Χρονια Πολλά στην Ελλάδα μας.. ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου στο blogoπαιγνίδι μου... λοιπόν , όσο αφορά τις απορίες σου : Οι λέξεις πρέπει να χρησιμοποιηθούν όλες και οι 24 (σε κάποια γράμματα που υπάρχουν 2 ή 3 λέξεις , διαλέξτε όποια λέξη θέλετε)... Απλά θα μπουν με οποιαδήποτε σειρά μέσα στην ιστορία... Εγώ απλά σκέφτηκα και βρήκα λέξεις σχετικές με τα Χριστούγεννα με την σειρά του αλφαβήτου (Α, Β, Γ κλπ)...

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ – ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/28-1940-blogo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σ' ολόκληρο τον απανταχού αθάνατο ελληνισμό που αρνείται στο πέρασμα των αιώνων να υποταχθεί στο θάνατο και βαλλόταν γι' αυτό ανέκαθεν και πίσω απ' τις κλειστές πόρτες, ενώ σήμερα βάλλεται ευθέως και τελείως απροκάλυπτα!Σ' όλην αυτήν όμως την τεράστια διαδρομή του μόνος σύμμαχος και προστάτης του ήταν μόνον ο Θεός... ο Θεός της Ελλάδας!
    Χαρούμενο απόγευμα εθνικής γιορτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ήξερα το ποίημα που μοιράστηκες, πραγματικά είναι υπέροχο! Χρόνια πολλά για τη σημερινή ημέρα και η Παναγιά μαζί μας!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα θα πω.....
    Για τα πολλα χρονια......εεεεχει ο Θεος....
    Μακια,καλη μου ευχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ωραιοζήλη μου!!!Πολύ όμορφο τό ποιήμα!!!Ειπε καί ο εγγονός μου καί τόν θαύμασα!!!!Ευχαριστώ πολύ γιά τίς ομορφες ευχές σου!!!Καλή εβδομάδα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον χαίρεσαι τον εγγονό σου Δήμητρα μου και να τον καμαρώνεις πάντοτε...καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Και του χρόνου, να είμαστε καλά!!! Πολύ ωραίο το ποιηματάκι!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!