Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Μια χρονιά ακόμη...

Πέρασε ακόμη μια χρονιά που η γη κατάφερε να κάνει μια περιφορά γύρω από τον ήλιο!!!
Μια χρονιά γεμάτη από όμορφες στιγμές που έγιναν αναμνήσεις στο βιβλίο της ζωής μου..
..μια χρονιά που άλλαξαν πολλά..
..μια χρονιά που γνώρισα καινούριους φίλους κι έχασα παλιούς..
..μια χρονιά που άλλαξα τρόπο ζωής..
..μια χρονιά γεμάτη από λάθη που διδάσκουν..
..μια χρονιά που άρχισα να γνωρίζω τον εαυτό μου..
..μια χρονιά γεμάτη από την χάρη Του..
..μια χρονιά ακόμη!!!
Να έχετε ένα όμορφο τριήμερο :)

20 σχόλια:

  1. καλημερα!
    καλο μηνα!
    καλο τριημερο να εχεις!
    να περασεις ομορφα!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ωραιοζήλη μου!
    Εύχομαι να περάσεις δημιουργικά και προσευχητικά όλες σου τις στιγμές.

    υγ: Η φωτογραφία με κάνει να θέλω να σηκωθώ, να πάρω ένα σακίδιο με τ'απαραίτητα και να το σκάσω για Μπαχάμες ή Χαβάη :) Υπέροχη πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σεβάχ μου!
      Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η φωτογραφία....είναι από το διαδίκτυο, έχω να σου πω όμως ότι παρόμοια φωτογραφία έχω από τις περσινές μου διακοπές στην Σύρο (παραλία Λωτός)!
      Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο :)
      Υ.Γ. μια συμβουλή: πάρε το σακίδιο σου και ταξίδεψε τώρα που μπορείς :)))

      Διαγραφή
  3. Να φανταστώ ότι γιορτάζεις τα γενέθλια σου λοιπόν; Χρόναι σου πολλά αν έτσι είναι!
    Καλό μήνα και καλό τριήμερο χαρά μου!
    Πάντα να είσαι γεμάτη και δημιουργική!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αριστέα μου, καλά το κατάλαβες....άλλη μια χρονιά που ζω!!!
      Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου :)))
      Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και ευλογημένα Ζήλη μου!!! Συνέχισε να μας χαρίζεις όμορφα μηνύματα μέσα από το blog σου!! Καλό τριήμερο! Καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κική μου....!
      Να έχεις ένα όμορφο και χαρούμενο τριήμερο....φιλάκια πολλά :))))

      Διαγραφή
  5. Ευχομαι η βροχη που πεφτει εξω
    να λουζει τα μαλλια σου
    αλλα τα ματια σου
    να εχουν παντα ηλιους.

    Χρονια Πολλα και καλο μηνα,ευχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πολύ η ευχή σου αγριομελάκι μου....σ'ευχαριστώ!!!
      Να σαι πάντα χαρούμενη και δυνατή!
      Καλό μήνα...σου στέλνω ένα φιλί και μια αγκαλιά :)

      Διαγραφή
  6. Αν γενέθλια χρόνια σου πολλά να τα εκατοστήσεις με υγεία!!

    Καλό μήνα και να περάσεις ένα όμορφο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα μου γενέθλια, σ'ευχαριστώ πολύ κι εσύ να έχεις ένα όμορφο μήνα...!
      Καλό τριήμερο :)

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά γεμάτα όμορφες στιγμές!
    Καλο μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονη και κάθε ευτυχία!
    Καλό μήνα και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα....σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...και σε σένα ότι καλύτερο εύχομαι :)))

      Διαγραφή
  9. Πολύχρονη και καλότυχη να είσαι κοριτσάκι!...
    Να περάσεις όμορφα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Χρυσούλα μου, να σαι καλά...σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)

      Διαγραφή
  10. Nenhum caminho é longo demais quando um amigo nos acompanha.
    (Johann Goethe)
    Uma linda e abençoada semana!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!