Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Τα πρώτα βήματα...

Τα πρώτα βήματα στην ζωή μας πάντοτε είναι δύσκολα, ο φόβος του καινούριου πάντα μας τρομάζει...ωστόσο μόνο αν τολμήσουμε θα καταφέρουμε να δούμε τον όμορφο κόσμο που κρύβεται γύρω μας...Είναι γεγονός πως είναι όμορφη η ασφάλεια του σπιτιού μας, η αγάπη των δικών μας ανθρώπων, η σιγουριά της παρέας...υπάρχει όμως κι ένας άλλος κόσμος γύρω μας, που έχει καινούριους ανθρώπους.
Ξεκίνα σήμερα κιόλας....βγες έξω, γνώρισε καινούριους ανθρώπους, κάνε καινούρια πράγματα, άλλαξε τις συνήθειες σου....ΖΗΣΕ!!! Ζήσε την ζωή σου στο έπακρο, γιατί το αξίζεις!
Εύχομαι να περάσεις μια όμορφη, δημιουργική και προτότυπη μέρα :)
Καλό σαββατοκύριακο :)

12 σχόλια:

  1. Ποσο συμφωνη με βρισκουν οι σκεψεις σου να ξερες μονο!
    Καλο σκ να εχεις! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σαββατοκύριακο Κική μου....εύχομαι σήμερα η μέρα σου να ναι διαφορετική, γεμάτη καινούριες γνωριμίες :)

      Διαγραφή
  2. ένα όμορφο Σαββατοκύριακο εύχομαι γεμάτο....ζωή!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Άμυ μου, το ίδιο εύχομαι κι εγώ σε σένα :))))
      Σου στέλνω μια αγκαλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο μήνυμα προτροπή σ' έναν κόσμο ανέχειας!
    Ένα δωροβραβειάκι με αγάπη σε περιμένει να το παραλάβεις!
    Χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσεις με πολύ αγάπη!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νίκο μου για τα καλά σου λόγια...και για το όμορφο βραβείο που μου χάρισες....να 'σαι πάντα καλά :)))

      Διαγραφή
  4. είναι το πιο σημαντικό που μπορούμε να κάνουμε και είναι μόνο στο χέρι μας :)

    καλό Σκ
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό ήθελα να περάσω...πως είναι μόνο στο χέρι μας :))))
      Να έχεις ένα χαρούμενο και προτότυπο σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!!!
    Γεμάτο ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!