Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ποιος είναι ο ρόλος σου στον κόσμο;;;

Δεν αντέχουμε τον πόνο, γι'αυτό καταπίνουμε χάπια, ναρκωτικά, γινόμαστε αναίσθητοι, μεθάμε. Φοβόμαστε να ζήσουμε κι ακόμη πιο πολύ φοβόμαστε να πεθάνουμε. Κατηγορούμε το παρελθόν, λατρεύουμε να κατηγορούμε το παρελθόν, κι όλο τον κόσμο της εποχής εκείνης, αλλά νιώθουμε ανίκανοι να κάνουμε κάτι για το παρόν ή το μέλλον. Βλέπουμε τους άλλους με καχυποψία κι ακόμη πιο πολύ τον εαυτό μας. Έχουμε ξεχάσει πως ν'ακούμε τις φωνές μας. Δε συντονιζόμαστε μ'αυτό που έρχεται από μας. Χάνουμε το παρόν, το αφήνουμε να μας ξεφεύγει. Δεν ξέρουμε ότι δική μας είναι η εκλογή, ότι μπορούμε να εκλέξουμε τη χαρά. Μας λείπουν οι στόχοι και δεν καταλαβαίνουμε γιατί ζούμε. Ποτέ δε ρωτάμε τον εαυτό μας: "Τι κάνω εδώ τώρα;" Ο ρόλος σου στον κόσμο είναι απλώς να πιάνεις τόπο; 
Να ζεις, ν'αγαπάς και να μαθαίνεις
Λεό Μπουσκάλια

10 σχόλια:

  1. Αγαπημένοι μου φίλοι συγγνώμη που τις τελευταίες μέρες δεν απαντώ στα σχόλια σας και δεν έρχομαι από τα σπιτάκια σας, είναι γιατί δεν έχω πολύ χρόνο...Σας ευχαριστώ για τα σχόλια μου δίνουν μεγάλη χαρά!
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι όμως... μόνο μέσα από τον πόνο, θα μπορέσουμε να εκτιμήσουμε το αληθινό δώρο της ζωής... μέσα από τη δυστυχία, αναδύεται η ευτυχία... μέσα από την αμαρτία η θέωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχος Μπουσκάλια. Καλημέρα, Ωραιοζήλη μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα καλή μου Ωραιοζήλη με τον πολυαγαπημένο Λέο!
    Και σε μας δίνουν χαρά και γνώσεις οι αναρτήσεις σου:)
    φτάνει που είσαι καλά λοιπόν και κάνεις τόσο ουσιαστικές αναρτήσεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβόμαστε να ζήσουμε κι ακόμη πιο πολύ φοβόμαστε να πεθάνουμε.
    για εμενα αυτο τα λεει ολα...ειναι μεγαλη υποθεση ο φοβος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η εκλογή! Να θυμόμαστε ότι είναι δική μας η εκλογή!
    Εμείς επιλέγουμε!
    Πολύ καλή και η δική σου επιλογή Ωραιοζήλη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη όλη η δημοσίευση!Ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο εαυτός μας κι ο χειρότερος εχθρός του διαδικτύου(μετά τους ιούς) είναι η έλλειψη χρόνου.
    Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!