Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Τα τελευταία 20κάτι χρόνια!

Όλα ξεκίνησαν πριν από 26 χρόνια περίπου, ένα τέταρτο μετά τις 12....
Τότε όλα ήταν πολύ όμορφα....και χωρίς να το καταλάβω οι μέρες περνούσαν, τα χρόνια έφευγαν....
Άρχισε το σχολείο με φίλους που ακόμη έχω δίπλα μου.......
Στην συνέχεια στην ζωή μου μπήκε η κατασκήνωση με γερές φιλίες που κρατούν καλά!!
Δεν άργησε να φανεί και το Πανεπιστήμιο, κι άλλοι άνθρωποι προστέθηκαν στην ζωή μου...τελειώνοντας βέβαια έχασα κάποιους από αυτούς, αλλά κι αυτό μες το παιχνίδι είναι....
Κάπου εκεί άρχισα και το blogging....δειλά -δειλά στην αρχή μα με στέρεα θεμέλια δημιούργησα κι άλλες φιλίες...
Μετά αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα στη ζωή μου, κι εκεί ήταν που γνώρισα ανθρώπους που δεν είχαν καμιά σχέση μ'εμένα κι όμως είναι απ'τους πιο αγαπημένους μου....κάπως έτσι έμαθα να θαυμάζω το διαφορετικό!
Ύστερα από καιρό άρχισα το ιεκ, κι άλλοι άνθρωποι προστέθηκαν στον κύκλο της ζωής μου....
Και το ταξίδι αυτό συνεχίζετε....

Είναι ωραίο τελικά να γνωρίζεις καινούριους ανθρώπους......και να τους βάζεις στην ζωή σου!!!
Ο χρόνος περνά και χάνεται κι εγώ δεν κατάλαβα πότε πέρασε κι αυτός ο χρόνος....ευτυχώς  έχω να θυμάμαι πολλές ωραίες στιγμές με αγαπημένους μου ανθρώπους!!!
Σας ευχαριστώ όλους για όσα μου έχετε χαρίσει :)))

Καλό μήνα!

10 σχόλια:

  1. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι δούναι και λαβείν. Όπως παίρνεις και δίνεις εσύ, παίρνουν και δίνουν οι άλλοι σε ΄σένα. Να είσαι καλά, μάτια μου να συναντάς πάντα μόνο "όμορφους" ανθρώπους στην ζωή σου! Σ΄ευχαριστούμε κι εμείς με τη σειρά μας, για όλα όσα έχεις μοιραστεί μαζί μας! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!
      Δεν ξέρω αν θα συναντώ μόνο "όμορφους" ανθρώπους, αλλά ξέρω πως μόνο αυτοί θα μένουν μέσα στη ζωή μου ;)
      Να σαι καλά...να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Ωραιοζήλη!:)
    Να τα εκατοστήσεις και ό,τι επιθυμείς!
    Εύχομαι ακόμα πολλές ωραίες στιγμές με αγαπημένους σου ανθρώπους!
    Καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι!!!!
      Κι εσύ να σαι καλά και να βρεις αυτό που σου λείπει!
      Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα μάτια μου
    Στα διάβα σου να βρίσκεις
    αδερφές ψυχές

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη η ευχή σου Ελένη μου...σ'ευχαριστώ πολύ!
      Να έχεις έναν υπέροχο μήνα :)

      Διαγραφή
  4. Ω, τί γλυκό!
    Πάντα να γνωρίζεις "όμορφους" ανθρώπους, κορίτσι μου!
    Ενώνω το σχόλιό μου, με αυτό της Μαριάνας μας!
    Μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα και ευχές για έναν υπέροχο μήνα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για την αγκαλιά...!!!
      Τα καλύτερα σου εύχομαι μέσα απ'την καρδιά μου :)
      Πολλά Σσσσσμουτς για καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Είχες γενέθλια;
    Είμαι χαμένη μέρες τώρα! Προλαβαίνω ελάχιστα....
    Χρόνια πολλά και καλά πάντα κορίτσι μου!
    Πάντα να έχεις δίπλα σου ζεστούς ανθρώπους με τους οποίους θα νιώθεις ότι μπορείς να είσαι εσύ!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!!
      Να σαι καλά και να χαρίζεις πάντοτε απλόχερα την αγάπη σου!!!!
      Φιλιάαα...καλό μήνα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!