Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Υποσχέσου στον εαυτό σου...


- Να βλέπεις το κάθε τι από την ευχάριστη πλευρά του και να επιδιώκεις την πραγματοποίηση των στόχων σου.

- Να ενθουσιάζεσαι για την επιτυχία των άλλων, όσο ακριβώς ενθουσιάζεσαι για τη δική σου.

- Να μην επηρεάζεσαι από τα λάθη του παρελθόντος και να επιμένεις στις μεγαλύτερες επιτεύξεις του μέλλοντος.

- Να έχεις χαρούμενη όψη πάντοτε και να χαρίζεις ένα χαμόγελο σε όσους συναντάς.

- Να αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο για την καλυτέρευση του εαυτού σου, ώστε να μη σου μένει καθόλου χρόνος για να επικρίνεις τους άλλους.

- Να μην σε ανησυχούν τα μικροπράγματα. Να είσαι ανώτερος στο θυμό σου, πολύ δυνατός στο φόβο και πολύ ευτυχής, ώστε να μην επιτρέπεις στις δυσκολίες να σταθούν εμπόδιο στη πορεία σου.

13 σχόλια:

  1. "Να αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο για την καλυτέρευση του εαυτού σου, ώστε να μη σου μένει καθόλου χρόνος για να επικρίνεις τους άλλους"
    Ουσιαστικότατο!!!!!!!!!!!!!

    Καλημέρα με φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου!
      Ωραία θα ήταν αν μπορούσαμε να τα εφαρμόζουμε όλα συνεχώς!

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι πρέπει να το κολλήσω στο ψυγείο και να το διαβάζω κάθε μέρα, όλη μέρα.. Τα φιλιά μου και καλό μεσημέρι Ωραιοζήλη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα....εντάξει όχι και όλη μέρα....λες να το βάλω κι εγώ;;
      Καλή σου μέρα Πέτρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Αχ, τί όμορφες "υποσχέσεις"! Μακάρι να καταφέρουμε να τις κάνουμε πράξη! Αυτομάτως ο κόσμος θα γινόταν καλύτερος, γιατί όλα από εμάς ξεκινάνε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκό κορίτσι!
    *Για το Πετράδι μου πιο πάνω: Όχιιιιιι! Μη στο ψυγείο! Εκεί ελλοχεύουν άλλοι κίνδυνοι! Βρες άλλη επιφάνεια να κολλήσεις τους κανόνες! Θες να σε κυνηγάει η curly artist?
    :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το πιστεύω αυτό....αν δεν αλλάξουμε πρώτα εμείς πως περιμένουμε να αλλάξουμε τον κόσμο;;;
      Σσσσσσμουτς πολλά πολλά για καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ σημαντικά αυτά. Μακάρι να έχουμε πάντα τη δύναμη να τα εφαρμόζουμε!
    Καλό μήνα κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ σωστα! Ειναι απο αυτα που πρεπει να υπενθυμιζουμε συχνα στον εαυτο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να μην μένεις χρόνος για επίκριση! Πόσο σημαντικό! :)))
    Πολύ σωστές όλες οι υπενθυμίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Θεός μαζί σου! Και στα "απλά"...
    http://amfoterodexios.blogspot.gr/2016/04/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!