Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Η υπέρβαση της ανταμοιβής είναι μεγάλη ελευθερία....!

"Ασφαλώς όταν ζούμε την φιλία, κάτι μέσα μας αποζητά το χάδι της ανταπόδοσης, τον καθησυχασμό της συμπόνιας, της συμμετοχής και την εμπιστοσύνη της λεβεντιάς. Αυτό όμως θα συμβεί και θα μας προσφερθεί εκ των πραγμάτων  κι όχι γιατί αγωνιζόμαστε να το εκμαιεύσουμε, όχι γιατί το απαιτούμε. Η αμοιβαιότητα θα είναι σίγουρα εκεί, όχι γιατί την εκβιάζουμε, αλλά γιατί είναι στη φύση της καλής σχέσης. 
Η αγάπη, ανάμεσα σε υγιείς προσωπικότητες, είναι μόνο αμοιβαία. Ας μη ζητάμε όμως να είναι αμοιβαίες και οι προσφορές. Η υπέρβαση της ανταμοιβής είναι μεγάλη ελευθερία και, είπαμε, είναι οι ελεύθεροι και οι δυνατοί που αξιώνονται τις δυνατές σχέσεις, τα μεγάλα αισθήματα."
Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης
Μάρω Βαμβουνάκη

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα...χρειαζόμουν να τα ακουσω αυτά σήμερα..διάλεξες την ημέρα ...Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ακούω δελφινάκι μου, όπως έλεγα και σε μια φίλη μου "δούναι και λαβείν", όχι "δούναι για να λαβείν"
      Να έχεις μια όμορφη μέρα :)

      Διαγραφή
  2. Και εμένα μου είναι πολύ σπουδαίο να διαβάζω αυτό το απόσπασμα της Βαμβουνάκη , και φρόντισες εσύ καλή μου .
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ακούω αυτό nikol μου, να σαι πάντα καλά και χαρούμενη :)

      Διαγραφή
  3. Τη φιλία μπορείς να τη δώσεις και να τη βρεις παντού... κάθε μέρα και μ΄ απλά λόγια.Την πραγματική φιλία όμως πρέπει να τη διεκδικείς και να την παρέχεις κάθε στιγμή... κάθε λεπτό με λόγια και πράξεις.
    Καλό σου απόγευμα κι η ζωή σου να ΄ναι γεμάτη με τέτοιες πραγματικές φιλίες!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου απόγευμα Νικό μου, πολύ ωραία η ευχή σου και σου την ανταποδίδω... Να σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένος με φίλους αληθινούς δίπλα σου :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!