Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Τα παιδιά είναι πρόσφατοι κάτοικοι της Εδέμ

Τα παιδιά είναι πρόσφατοι κάτοικοι της Εδέμ, θυμούνται εναργέστερα. Βιώνουν πριν να ξεχάσουν, πριν αρχίσουν αργότερα πάλι να νοσταλγούν. Τα χρόνια περνούν, από κάπου μας παίρνουν, μας στέλνουν αλλού, και -θέλουμε δε θέλουμε- με σφιγμένη καρδιά τα αφήσαμε να βγουν στους δρόμους και στις περιπέτειες του κόσμου. Δεν έχουμε πια άλλη επιλογή, δε μας επιτρέπεται να τα φυλακίσουμε στους φόβους μας άλλο. 
Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης
Μάρω Βαμβουνάκη

6 σχόλια:

  1. Έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές για το βιβλίο αυτό.
    Σου έχω βραβειάκι,πέρασε να το πάρεις. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ωραίο το βιβλίο...και γενικά μου αρέσει ο τρόπος που γράφει η Βαμβουνάκη...το συγκεκριμένο δεν το έχω τελειώσει ακόμα...αλλά αξίζει να το διαβάσεις....!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι σου, θα περάσω να το πάρω :))
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Ααα! Το έχω διαβάσει! Γενικά μ' αρέσει πάρα πολύ το γράψιμο της Βαμβουνάκη! Μπράβο για το απόσπασμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!