Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Ήλιε μου!


Ήλιε μου πες μου δυο λόγια, δυο λόγια Ελληνικά.
Καλησπερίζω τ' αηδόνια, του άγιο Κοσμά.
Κάθε κορφή και ξωκλήσι, ξωκλήσι και σταυρός.
Κάθε πλατεία και βρύση, να πιει κι ο πιο φτωχός.

Ότι κι αν πουν οι Έλληνες δεν ζείτε.
Δίχως σταυρό και δίχως Άγιο Φως.
Ότι κι αν πουν αυτά μην τ' αρνηθείτε.
Και στον αγώνα ο Θεός βοηθός.

Κάθε γιορτή και καμπάνα, καμπάνα εσπερινού.
Κάθε εκκλησιά και αλάνα με γέλια παιχνιδιού.
Κάθε κελί κομποσκοίνι, δουλειά η προσευχή.
Σε κάθε σπίτι καντήλι, καντήλι και κερί.

Ότι κι αν πουν οι Έλληνες δεν ζείτε.
Δίχως σταυρό και δίχως Άγιο Φως.
Ότι κι αν πουν αυτά μην τ' αρνηθείτε.
Και στον αγώνα ο Θεός βοηθός.

Ήλιε μου είπες λόγια ευλογημένα
και στον αγώνα ο Θεός βοηθός!


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

10 σχόλια:

  1. Δε το ήξερα.ωραίο, ωραία λόγια
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαριά-Έλενα μου....σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου :)))

      Διαγραφή
  3. Α!! δεν το ήξερα! πρώτη φορά το άκουσα!
    Πολύ όμορφο είναι :))
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...κι αυτό στην κατασκήνωση το είχα μάθει!!!
      Καλό βραδάκι :))

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκω και εγώ με τη σειρά μου πολύ όμορφο το μπλογκ σου!!!Θα τα λέμε, φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες χαίρομαι που σου άρεσε....!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!