Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Μηνυματάκι


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

26 σχόλια:

  1. Πάντα εκεί!
    Είμαι τυχερή γιατί έχω τέτοια αστέρια!
    Φιλιά!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υαρχουν και τα εκπτωτα..
    τα πεφταστερια.
    Ας δουμε ομως την καλη τους προοπτικη...
    εκπληρωνουν αλλο σκοπο...
    μια ευχη...ας πουμε!

    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αρχίζεις να αναζητάς την καλή πλευρά....Καλό απόγευμα αγριομελάκι.... :))

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς είναι!...και πολύ τυχερός όποιος έχει στη ζωή του φίλους...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Χρυσούλα μου...οι φίλοι μας είναι η δύναμη και το στήριγμά μας :)
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Τυχερή είμαι , έχω φίλους τέτοιους και είναι υπέροχοι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς μαζί τους...και να τους δείχνεις την αγάπη σου.... :)))

      Διαγραφή
  5. Ωραίο το μηνυματάκι,γιατί η ζωή χωρίς φίλους θα ήταν όχι μόνο ανιαρή,αλλά και άδεια. Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο τό μήνυμά σου φίλη μου,καί πολύ σωστό!!Οι πραγματικοί φίλοι,είναι πάντα εκεί νά σέ βοηθήσουν καί νά σέ στιρίξουν!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα κοριτσάκι.....Να περνάς όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πάντα εκεί μα μόνο λίγα λάμπουν, ας μην το ξεχνάμε κι αυτό!....

    Πολύ γλυκό όμως το μήνυμα και η εικόνα που το συνοδεύει!!!

    Καλό σου βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πόσο δύσκολο να βρεις όμως τους αληθινούς και παντοτινούς σου φίλους...κλαψ κλαψ....
    σε βρηκαμε απο το δελφινάκι και σε ακολουθουμε! σε περιμενουμε και στο δικό μας μπλογκάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο, όμως αξίζει...!
      Και σ'αυτή την ζωή κάνουμε μόνο ότι αξίζει!!!
      Καλώς ήρθατε...όταν βρω λίγο χρόνο, θα περάσω να σας γνωρίσω...!
      Καλό σας βράδυ :)

      Διαγραφή
  10. Όμορφο και πολύ σωστό το ρητό που μας θυμίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διαβάζω τα blogs που θέλω κάνοντας χρήση του bloglovin, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν εμφανίζει ΚΑΘΕ σου ανάρτηση, και τις δείχνει σποραδικά.. :S
    Τυχεροί όσοι έχουν τέτοιους φίλους!
    Σπάνιο να βρεις κάποιον που να νοιάζεται πραγματικά και ανιδιοτελώς για εσένα!
    Καλό βράδυ κοριτσάκι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι να σου πω...εγώ δεν το έχω ενεργοποιήσει το bloglovin γιατί όσα blog παρακολουθώ εμφανίζονται αριστερά στην σελίδα μου...!
      Θα συμφωνήσω πως η ανιδιοτέλεια σπανίζει στην εποχή μας :)))
      Καλό σου βράδυ :))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!